241211 ZO Usługa sprzątania budynku biurowego - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Oferty pracy, oferty EURES, rejestracja bezrobotnych

Portlety Aktualności

Aktualności

241211 ZO Usługa sprzątania budynku biurowego

OA.271.3.2024
Łuków, dnia 11.12.2024r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
 ZAMAWIAJĄCY:   Powiatowy Urząd Pracy
ul. Piłsudskiego 14
21-400 Łuków
 
 
Powiatowy  Urząd  Pracy  w Łukowie (dalej: Zamawiający)  zaprasza  do  złożenia oferty w  postępowaniu, którego przedmiotem  jest :„Usługa sprzątania budynku biurowego Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie".
Postępowanie jest realizowane z  pominięciem przepisów  ustawy z  dnia  11 września 2019 r. Prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ) zgodnie  z art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest:
 • Małgorzata Włoczewska – inspektor powiatowy nr tel.: 25 798 50-37  wew. 214,
e-mail: mwloczewska@lukow.praca.gov.pl
 
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a)  Przedmiotem  zamówienia  jest  „Usługa  sprzątania  budynku  biurowego 
Powiatowego Urzędu Pracy w  Łukowie"o  łącznej  powierzchni  600m².
b)  Jest to budynek dwukondygnacyjny (parter i piętro) na który składają się: pokoje biurowe, hol, 4 sanitariaty ( dla pracowników i i interesantów)  oraz pomieszczenia socjalne.
c) Zamawiający  zapewnia  środki  czystości  potrzebne  do  wykonania  usługi  sprzątania.
c)  Usługa  sprzątania świadczona  będzie w dni robocze  od godziny 15.00.
 
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia – od 02 stycznia  2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
 
III. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z   postępowania  o   udzielenie  zamówienia  wyklucza  się  Wykonawców,
w  stosunku  do  których  zachodzi  którakolwiek  z  okoliczności  wskazanych:
1) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) w związku z ust. 9 tejże ustawy.
 
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o  szczególnych  rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), w związku z ust. 9 tejże ustawy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
 

 
V. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę  stanowi  wypełniony  formularz  ofertowy  stanowiący  załącznik  nr  1. 
• Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie  bezpieczeństwa  narodowego  (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)  stanowiące  załącznik nr 2
do zapytania ofertowego.
• Klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 3  do zapytania ofertowego.
• Dokumenty, z których  wynika  prawo  do  podpisania  oferty;  odpowiednie 
pełnomocnictwa  (jeżeli  dotyczy).
2. Załączniki  do  oferty  stanowią  integralną  część  złożonej  przez Wykonawcę oferty.
3. W cenie muszą  zostać  uwzględnione  wszystkie  koszty  związane  z  realizacją zamówienia.
 
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę  należy  złożyć osobiście w  siedzibie  Powiatowego  Urzędu  Pracy
w  Łukowie, 21-400  Łuków, ul. Piłsudskiego 14 ( pokój  nr 10- sekretariat)
lub pocztą  na adres Urzędu, w terminie do dnia 18 grudnia 2024 r. do godziny 15.30 z  dopiskiem na  kopercie „Dotyczy Usługi sprzątania budynku biurowego Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie"( decyduje data wpływu do Urzędu).
2. Po upływie tego terminu złożenie oferty nie będzie możliwe.
 
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I OCENA OFERT
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto
i brutto oraz  kwoty  podatku  VAT. Cena  podana w  ofercie obejmuje  wszystkie  elementy  składające się na zamówienie i zaspokaja  w całości należność  Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Cena musi być wyrażona w PLN
tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium wyboru ofert stanowi:
- cena brutto – 100 %
3. Punkty za kryterium „cena brutto" zostaną przyznane według wzoru:
 
        najniższa cena ofertowa
C = -------------------------------------x 100 pkt.
         cena oferty badanej
 
Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej  liczby  znajdujących  się  powyżej  drugiego  miejsca  po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.
4.  Za  najkorzystniejszą  zostanie  uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przyznanych w oparciu o wskazane kryterium. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
 
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający   zastrzega   sobie  możliwość   unieważnienia   postępowania
z  poniższych powodów:
-  nie złożono żadnej oferty,
-  cena  oferty  przewyższa   kwotę ,  którą   zamawiający  może   przeznaczyć
na  sfinansowanie zamówienia.
2. Zamawiający  wymaga zawarcia umowy. Informacja o terminie i miejscu  podpisania  umowy zostanie  przekazana telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wybranemu wykonawcy.
3. Jeżeli upoważnienie do podpisania umowy dla osoby reprezentującej Wykonawcę nie będzie wynikało z odpisów z Krajowego Rejestru Sądowego albo Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, przed zawarciem umowy Zamawiający zwróci się o przedłożenie pełnomocnictwa.
4. Zapytanie ofertowe, jak również informacja  o wyniku  postępowania zostaną  opublikowane na stronie Zamawiającego: puplukow.bip.gov.pl, lukow.praca.gov.pl .
5. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 3.
 
 
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna
 Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie
/ - / Stanisław Puch

Załączniki

241211 Załącznik nr 1
241211 Załącznik nr 1.pdf 176 KB
241211 Załącznik nr 1
241211 Załącznik nr 1.docx 16 KB
241211 Załącznik nr 2
241211 Załącznik nr 2.pdf 153 KB
241211 Załącznik nr 2
241211 Załącznik nr 2.docx 16 KB
241211 Załącznik nr 3
241211 Załącznik nr 3.pdf 128 KB
241211 Załącznik nr 3
241211 Załącznik nr 3.docx 15 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Newsletter

Nawigacja

Dokumenty do pobrania

Wydawca treści

210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf 804 KB
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf 152 KB
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy.pdf 83 KB
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc Otwiera w nowej karcie
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc 50 KB
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf 61 KB
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf 189 KB

210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania Otwiera w nowej karcie
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.pdf 127 KB
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf 81 KB
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf Otwiera w nowej karcie
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf 84 KB
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia.pdf 10 KB
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni Otwiera w nowej karcie
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni.pdf 70 KB
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto Otwiera w nowej karcie
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto.pdf 9 KB
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych Otwiera w nowej karcie
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych.pdf 59 KB
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego Otwiera w nowej karcie
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.doc 48 KB
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych.pdf 57 KB
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych.pdf 45 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx 15 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf 42 KB
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf Otwiera w nowej karcie
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf 68 KB
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf Otwiera w nowej karcie
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf 129 KB
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024 Otwiera w nowej karcie
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024.pdf 56 KB

220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf Otwiera w nowej karcie
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf 110 KB
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela. Otwiera w nowej karcie
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela..pdf 40 KB
Identyfikatory gmin (kody terytorialne) Otwiera w nowej karcie
Identyfikatory gmin (kody terytorialne).pdf 54 KB

Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf Otwiera w nowej karcie
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf 157 KB
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną. Otwiera w nowej karcie
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną..pdf 89 KB

170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu Otwiera w nowej karcie
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu.pdf 45 KB
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r. Otwiera w nowej karcie
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r..pdf 174 KB
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf Otwiera w nowej karcie
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf 49 KB
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie Otwiera w nowej karcie
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie.pdf 1510 KB
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf 95 KB
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf 81 KB
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa.pdf 753 KB
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie Otwiera w nowej karcie
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie.pdf 147 KB

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 40.000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

 
Zdjęcie fasady budynku Urzędu Pracy w Łukowie. Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie powołany jest w celu udzielania pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom z terenu powiatu łukowskiego w skład którego wchodzą miasta Łuków i Stoczek Łukowski oraz gminy: Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska.
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków
tel: 25-798-5037
      25-798-4034
faks: 25-798-4477
email: lulk@praca.gov.pl www: lukow.praca.gov.pl
NIP: 825-14-34-906 REGON: 030294840
ePUAP: /puplukow/SkrytkaESP BIP: puplukow.bip.gov.pl
  eDoręczenia: AE:PL-21969-85746-FIHDS-24
 

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
Obsługa interesantów w godzinach 7.30 – 15.00.
Dyrektor PUP w Łukowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 14.30 - 16.00.
Kierownicy Działów przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.