Data obowiązywania od: 1 września 2025 r.
 
 
Spis aktualnych numerów zewnętrznych obowiązujących
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.

 
Spis numerów kontaktowych Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie

telefon: (025) 798 50 37
faks: (025) 798 44 77

adres e-mail Urzędu: lulk@praca.gov.pl 

Spis aktualnych numerów wewnętrznych obowiązujących
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
 
  numer wewnętrzny/
komórkowy
 Sekretariat   Łączy rozmowy z Dyrektorem PUP oraz z Kierownikiem CAZ  wew. 200
 
 CAZ - CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
   CAZ.P - Dział Programów Rynku Pracy
 - pok. 18 - Kierownik działu: Katarzyna Zabielska  wew. 122
 - pok. 13 - zawieranie umów o zorganizowanie stażu, prace społecznie użyteczne  wew. 212
 - pok. 13 - prace interwencyjne, roboty publiczne, dofinansowanie wynagrodzenia dla osób powyżej 50 roku życia

 wew. 213
 533-244-093

 - pok. 20 - środki na podjęcie działalności gospodarczej, doposażenie stanowisk pracy, podmioty ekonomii społecznej  wew. 127
 533-286-915
 - pok. 19 - przygotowanie i realizacja programów i projektów finansowanych z Funduszu Pracy oraz funduszy Unii Europejskiej  wew. 129
 506-428-901
 
  CAZ.R - Dział  Rozwoju Zawodowego
 - pok. 1 - Kierownik działu: Iwona Niedziółka  wew. 121
 - pok. 7 - wydawanie zezwoleń na pracę sezonową, rejestracja oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi  wew. 247
 533-183-187
 - pok. 8:
- szkolenia, bony szkoleniowe, studia podyplomowe
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy, zgłaszanie wolnych miejsc pracy, trójstronne Umowy szkoleniowe
 wew. 250
 533-199-781
 - stan. 1 - zgłaszanie wolnych miejsc pracy, EURES, bony na zasiedlenie  wew. 248
 533-285-465
OSOBY BEZROBOTNE I POSZUKUJĄCE PRACY POWYŻEJ 30 r.ż.
 - stan. 3 - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    - nazwiska na litery:   A, B, C, D, E, F, G, H, I, J
 wew. 103
 533-287-214
 - stan. 4 - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    - nazwiska na litery:   K, L, Ł, M, N, P
 wew. 104
 533-276-214
 - stan. 5 - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    - nazwiska na litery:   O, R, S, Ś,  T, U, W, Y, Z, Ż, Ź

 wew. 105
 533-286-494

OSOBY BEZROBOTNE I POSZUKUJĄCE PRACY DO 30 r.ż.
 - stan. 6 - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    - nazwiska na litery:  A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, P
 wew. 106
 533-286-494
 - pok. 2 stan. B - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    - nazwiska na litery:  K, L, Ł, M
 533-286-434
 - stan. 7 - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    - nazwiska na litery:  N, O, R, S, Ś, T, U, W, Y, Z, Ź, Ż
 wew. 107
 533-282-148
PORADNICTWO ZAWODOWE
 - pok. 2 stan. A - obsługa osób niezarejestrowanych, bezrobotnych i poszukujących pracy powyżej 30 r. ż. (stanowiska 3,4,5)  
 - stan 6 - obsługa osób niezarejestrowanych, bezrobotnych i poszukujących pracy do 30 r. ż.  
 - pok. 2 stan. A - obsługa osób niezarejestrowanych, bezrobotnych i poszukujących pracy do 30 r. ż.  
 - stan 7 - obsługa osób niezarejestrowanych, bezrobotnych i poszukujących pracy do 30 r. ż.  
 
Dział IE Dział Informacji, Ewidencji i Świadczeń
   - pok. 1 - Kierownik działu: Anna Jerzy  wew. 123
 - informacja  wew. 150
 - stan. 9 - przyjmowanie zgłoszeń podjęcia pracy,wydawanie decyzji i zaświadczeń; aktualizowanie danych zawartych w karcie rejestracyjnej; zgłoszenie członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego, dodatki aktywizacyjne  wew. 109
 - stan. 10 - obsługa stażystów: przyjmowanie list obecności oraz rozliczanie kosztów dojazdu na staż, przyjmowanie zgłoszeń podjęcia pracy, wydawanie decyzji i zaświadczeń, zwrot kosztów opieki i zwrot kosztów dojazdu  wew. 110
 - stan. 13 - rejestracja  wew. 113
 - stan. 14 - rejestracja  wew. 113
 
 Dział FK Finansowo-Księgowy
   - pok. 6 - Główna księgowa: Anna Ksok  wew. 218
 - pok. 5 - księgowość  wew. 219, 220
 
 Dział OA Organizacyjno-Administracyjny 
   - pok. 14 - Kierownik działu: Bożena Zachoszcz-Cabaj  wew. 214
 - pok. 14 - kadry  wew. 214
 - archiwum  wew. 151