200806 Wybór oferty - Prawo jazdy kat. C+E - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Łuków 06.08.2020 r.
CAZ.U.553.7.2020 INFORMACJA
Zamawiający informuje o wyborze oferty na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Prawo jazdy kat. C+E" o wartości do 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (VI)" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Oferty oceniane były wg kryteriów określonych w załączniku nr 1 do zarządzeniem Dyrektora PUP w Łukowie w sprawie Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie, tj:
- Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia.
- Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową.
- Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia. Wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe z obszaru zlecanego kierunkiem szkolenia.
- Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia,
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. - Koszty szkolenia.
Numer oferty | Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy | Ilość otrzymanych punktów |
---|---|---|
1 | Ośrodek Szkolenia Kierowców ELKA Adam Murawski, ul. Staropijarska 6c, 21-400 Łuków | 81 pkt. |
Treści powiązane
200731 Zapytanie ofertowe - Prawo jazdy kat. C+E
Łuków, dn. 31.07.2020 r.
CAZ.U.553.7.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert w celu dokonania wyboru wykonawcy do organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn: „Prawo jazdy kat. C+E".TRYB WYBORU OFERTY: Zamówienie do 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora w sprawie kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie wraz z załącznikiem nr 1
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia
pn: „Prawo jazdy kat. C+E" dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (VI)" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 - Działanie 9.2. - Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): – 80000000 - 4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe.
- Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do egzaminu zewnętrznego na prawo jazdy kat. C+E.
- Program szkolenia musi być zgodny z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm).
- Termin realizacji szkolenia: do 18.09.2020 r. Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą wybranym do jego realizacji.
- Miejsce realizacji szkolenia: Łuków - Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć poza miastem Łuków, jednak zajęcia muszą się zaczynać i kończyć w Łukowie.
- Czas trwania szkolenia: wymaga się, aby czas trwania szkolenia obejmował 26 godzin zegarowych (w tym egzamin wewnętrzny). W/w wymiar godzinowy łącznie z wymiarem godzin egzaminu wewnętrznego należy uwzględnić w Załączniku nr 3 ,,Program szkolenia" pkt. 8 ,,Plan nauczania".
- Czas trwania egzaminu zewnętrznego nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.
- W cenie nie należy uwzględniać kosztów: badań lekarskich.
- Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikowi szkolenia:
- samodzielnego stanowiska na zajęciach praktycznych,
- placu manewrowego oraz odpowiedni samochód do nauki jazdy,
- co najmniej następujących materiałów dydaktycznych: notatnik, długopis, książka lub skrypt zgodny z tematyką szkolenia, dla uczestnika, które przejdą na jego własność po zakończeniu szkolenia. Materiały muszą być ologowane i przekazane uczestnikowi szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia. Uczestnik musi pokwitować ich odbiór własnoręcznym podpisem.
- wykonywania zajęć z zachowaniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia,
- ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika szkolenia, wskazanego przez Zamawiającego, któremu: nie przysługuje prawo do stypendium lub przysługuje prawo do stypendium na podstawie art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, nie zwiększając całkowitego kosztu szkolenia.
- Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadzone były w warunkach spełniających przepisy BHP, posiadających zaplecze sanitarne.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył opiekuna szkolenia, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikiem szkolenia oraz Zamawiającym.
- Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizyt monitorujących szkolenie.
- Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą szkolenie.
- Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym po zdaniu którego uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 667).
- Wykonawca zobowiązany jest zgłosić uczestnika szkolenia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C+E. Egzamin musi być przeprowadzony w ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia.
W przypadku, gdy Wykonawca oprócz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 667) wyda także zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów zwierające dane osobowe, które nie zastaną mu powierzone przez Zamawiającego, zobowiązany jest do ich pozyskania od uczestników szkolenia. Dane pozyskane od uczestników mogą być wykorzystane wyłącznie w celu wydania zaświadczenia. - Koszt pierwszego egzaminu zewnętrznego należy uwzględnić w kosztach szkolenia.
- Wykonawca szkolenia zobowiązany będzie do oznaczenia sali wykładowej i wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia (lista obecności, zaświadczenia, itp.) zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi zawartymi w ,,Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji", który zamieszczony jest na stronie internetowej www.rpo.lubelskie.pl.
- Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończenia Projektu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia w/w okresu.
- Okres ten zostanie przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek komisji Europejskiej.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia
- Dokumenty (podpisane przez osoby uprawnione), jakie winna zawierać oferta:
- Formularz ofertowy (wg wzoru Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego).
- Program szkolenia (wg wzoru Zał. Nr 3 do Zapytania ofertowego).
- Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry zaangażowanej w realizację zamówienia (wg wzoru Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego). Uwzględniane będzie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia. Uwzględniane będzie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
- Kopia Certyfikatu jakości usług potwierdzony za zgodność z oryginałem, jeżeli jednostka taki posiada.
- Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Pełnomocnictwo.
- Preliminarz kosztów.
- Miejsce oraz termin składania:
- Oferty składane są na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 14 Sekretariat – pokój nr 10, w terminie do dnia 05.08.2020 r. do godz. 15.30.
Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:30. - Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Powiatowego Urzędu Pracy (ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków) oraz opisane:
Odpowiedź na zaproszenie z dnia 31.07.2020 r. dotyczące usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn: „Prawo jazdy kat. C+E"
- Istotne informacje dotyczące oferty:
- Wybór oferty zostanie dokonany wg kryteriów określonych w załączniku nr 1 do Zarządzenia Dyrektora PUP w Łukowie w sprawie Kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
- Informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz, że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.
- Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie, bądź uzupełnienie treści oferty.
- Uzupełnieniu nie będzie podlegał podpis na załączniku nr 2 tj. Formularz ofertowy.
- Oferta, która nie będzie spełniała warunków określonych w Zapytaniu ofertowym nie będzie podlegać ocenie.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
- W przypadku, gdy dwie oferty uzyskają taką samą ilość punktów, wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu:- aktualny harmonogram szkolenia,
- umowę najmu bądź użyczenia sali, sprzętu, jeżeli Wykonawca będzie bazował na potencjale technicznym niebędącym jego własnością,
W przypadku pytań prosimy kontaktować się z p. Małgorzatą Skwarek lub Panią Wiolettą Miazek, tel. 25 798 50 37 wew. 250.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie reprezentowanym przez Dyrektora Stanisława Pucha. Adres siedziby: ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków. Dane kontaktowe: tel: 25 798 50 37, fax. 25 798 50 37 wew. 210, e-mail: lulk@praca.gov.pl inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym urzędzie Pracy w Łukowie jest Pani Bożena Zachoszcz-Cabaj, kontakt: tel; 25 798 50 37 wew. 214 email: iod@lukow.praca.gov.pl*
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej, prowadzonym na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: tekst jednolity (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp";
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
- związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Ww. oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
-
Załączniki
-
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej.pdf 80 KB
-
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf 122 KB
-
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc 500 KB
-
Załącznik nr 3 Program szkolenia
Załącznik nr 3 Program szkolenia.pdf 118 KB
-
Załącznik nr 3 Program szkolenia
Załącznik nr 3 Program szkolenia.doc 491 KB
-
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry.pdf 86 KB
-
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry.doc 477 KB
-
Załącznik nr 5 Projekt umowy
Załącznik nr 5 Projekt umowy.pdf 225 KB
-
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów.pdf 92 KB
-
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów.odt 476 KB
-
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
- Rejestracja w urzędzie przez internet
-
ABC bezrobotnego i poszukującego pracy
- Przyznanie statusu osoby bezrobotnej
- Przyznanie statusu osoby poszukującej pracy
- Jak się zarejestrować w powiatowym urzędzie pracy jako osoba bezrobotna?
- Jak się zarejestrować w powiatowym urzędzie pracy jako osoba poszukująca pracy?
- Dokumenty potrzebne do rejestracji osoby bezrobotnej
- Dokumenty potrzebne do rejestracji osoby poszukującej pracy
- Prawa i obowiązki osoby bezrobotnej
- Prawa i obowiązki osoby poszukującej pracy
- Pomoc oferowana przez Doradcę Klienta
- Indywidualny Plan Działania
- Utrata statusu osoby bezrobotnej
- Utrata statusu osoby poszukującej pracy
- Jak się wyrejestrować z rejestru osób bezrobotnych?
- Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?
- Pomoc dla osób niezarejestrowanych
- Poszukiwanie pracy i rekrutacja
- Pośrednictwo pracy
- Poradnictwo zawodowe
-
Formy wsparcia
- Prace interwencyjne
- Roboty publiczne
- Prace społecznie użyteczne
- Zwrot kosztów przejazdu i zakwaterowania
- Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną
- Bon zatrudnieniowy
- Bon na zasiedlenie
- Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej
- Pożyczka na podjęcie działalności gospodarczej
- Dofinansowanie podjęcia działalności na zasadach określonych dla spółdzielni socjalnych
-
Podnoszenie kwalifikacji
- Staże i bony stażowe
- Szkolenia i bony szkoleniowe
- Trójstronne umowy szkoleniowe
- Przygotowanie zawodowe dorosłych
- Stypendium z tytułu podjęcia dalszej nauki
- Dofinansowanie studiów podyplomowych
- Finansowanie kosztów egzaminów i licencji
- Pożyczka szkoleniowa
- Finansowanie kosztów postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie
- Szkolenia z języka polskiego dla cudzoziemców
- Świadczenia pieniężne
- Dla niepełnosprawnych
-
Dla cudzoziemców
- Podejmowanie pracy w Polsce przez obywateli UE/EOG i Szwajcarii
- Podejmowanie pracy w Polsce przez obywateli państw trzecich
- Jak znaleźć pracodawcę?
- Zezwolenia na pracę
- Zezwolenia na pracę sezonową
- Oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
- Powiadomienie o powierzeniu wykonywania pracy obywatelowi Ukrainy
- Zezwolenie na pobyt czasowy i pracę
- Prawa i obowiązki cudzoziemców
- Ważne kontakty i linki
- Praca za granicą
- Inne informacje
-
Dla pracodawców i przedsiębiorców
- Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- Niskie Podatki
-
Tarcza antykryzysowa COVID-19
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw (PKD 56.30.Z, 93.29.A lub 93.29.Z)
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw - Sklepiki szkolne (15zze4a)
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw określonych branż (rozp. rozdz. 3)
- Pożyczka dla mikroprzedsiębiorcy (art.15zzd)
- Pożyczka dla organizacji pozarządowych (art.15zzda)
- Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych (art.15zzc)
- Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców (art.15zzb)
- Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych (art.15zze)
- Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej (art.15zze2)
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw określonych branż (art.15zze4)
- Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy FGŚP - sklepiki szkolne (art.15gga1)
- Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy z określonych branż FGŚP (art.15gga)
- Rozliczenie wniosku w zakresie otrzymanych środków na ochronę miejsc pracy z określonych branż FGŚP (art.15gga)
- Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy FGŚP (art.15g)
- Rozliczenie z otrzymanych środków na ochronę miejsc pracy z FGŚP (art.15g)
- Dofinansowanie ze środków FGŚP do wynagrodzeń pracowników zabytków lub infrastruktury z nim związanej (art.15ga)
- Świadczenia ze środków FGŚP na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników nieobjętych przestojem (art.15gg)
- Rozliczenie wniosku w zakresie otrzymanych środków na ochronę miejsc pracy z FGŚP na podstawie art.15gg
- Dane kontaktowe do pracowników PUP i WUP udzielających informacji o wsparciu
- Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
- Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji pracowników i kandydatów do pracy
-
Wsparcie tworzenia miejsc pracy
- Pomoc oferowana przez Doradcę Klienta
- Prace interwencyjne
- Roboty publiczne
- Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
- Pożyczka na utworzenie stanowiska pracy
- Jednorazowa refundacja składek na ubezpieczenia społeczne
- Świadczenie aktywizacyjne
- Bon zatrudnieniowy
- Dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego w wieku 50+
- Grant na telepracę
- Zwolnienie z opłacania składki na Fundusz Pracy oraz składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych za zatrudnionych bezrobotnych do 30 roku życia
- Zwolnienie z opłacania składki na Fundusz Pracy za zatrudnione osoby powyżej 50 roku życia
- Refundacja składek na ubezpieczenia społeczne za bezrobotnych do 30 roku życia
- Prace społecznie użyteczne
- Zwrot części albo całości kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne
- Obowiązki pracodawcy
-
Zatrudnianie niepełnosprawnych
- Zwrot kosztów przystosowania stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej
- Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej
- Zwrot kosztów zatrudnienia pracownika pomagającego pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy
- Zwrot kosztów szkolenia pracownika niepełnosprawnego
- Miesięczne dofinansowanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych
- Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Zgłoszenie oferty pracy
-
Zatrudnianie cudzoziemców
- Zatrudnianie obywateli państw UE/EOG i Szwajcarii – unijne pośrednictwo pracy EURES
- Zatrudnienie obywateli państw trzecich w Polsce
- Zezwolenia na pracę
- Zezwolenia na pracę sezonową
- Zezwolenie na pobyt czasowy i pracę
- Praca bez zezwolenia
- Powierzenie pracy na podstawie oświadczenia
- Powierzenie pracy na podstawie powiadomienia
- Obowiązki pracodawcy
- Zmiany do ustawy
- Ważne kontakty i linki
- Pożyczka na utworzenie stanowiska pracy dla bezrobotnego, w tym bezrobotnego skierowanego przez powiatowy urząd pracy
-
Rynek pracy
- Aktualności urzędu
- Wsparcie dla powodzian
-
Rynek pracy - pomoc dla obywateli Ukrainy
- Zasady podejmowania pracy w Polsce przez obywateli Ukrainy
- Wsparcie dostępne w urzędzie pracy
- Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia
- Portale z ofertami pracy
- Praca w Polsce - portal rządowy
- Rady dla obywateli Ukrainy zainteresowanych pracą w Polsce
- Komunikat Komisji - Przyjmowanie osób uciekających przed wojną w Ukrainie
- Ochrona czasowa w Unii Europejskiej
- Zatrudnienie i zabezpieczenie społeczne uchodźców z Ukrainy w Unii Europejskiej
- Dostęp do rynku pracy w Unii Europejskiej dla obywateli Ukrainy
- Edukacja i praca w UE
- Portugalia dla Ukrainy
- Profil umiejętności i Europass CV
- Aplikacja mobilna ePraca
- Akty prawne
-
Programy aktywizacyjne i projekty urzędu
- Projekt: "Aktywizacja zawodowa - projekt PUP w Łukowie (I)
-
Archiwum - Programy i projekty
- Arch: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej..."
- Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej...(VI)"
- Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy...(V)"
- Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej...(VII)"
- Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy...(VI)
- Arch: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy..."
- Stawki, kwoty, wskaźniki
- Publikacje urzędu
- Strategie i dokumenty programowe
- Rejestry i bazy
- Instytucje rynku pracy
- Fundusze
- Powiatowa Rada Rynku Pracy
- Statystyki i analizy urzędu
- Oferty pracy w powiecie
- Kalendarz targów, giełd i szkoleń
- Urząd
-
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf
Otwiera w nowej karcie
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf 804 KB
-
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf
Otwiera w nowej karcie
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf 152 KB
-
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy
Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy.pdf 83 KB
-
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc
Otwiera w nowej karcie
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc 50 KB
-
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf
Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf 61 KB
-
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf
Otwiera w nowej karcie
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
-
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf
Otwiera w nowej karcie
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf 189 KB
-
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania
Otwiera w nowej karcie
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.pdf 127 KB
-
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia
Otwiera w nowej karcie
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf 81 KB
-
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf
Otwiera w nowej karcie
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf 84 KB
-
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia
Otwiera w nowej karcie
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia.pdf 10 KB
-
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni
Otwiera w nowej karcie
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni.pdf 70 KB
-
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto
Otwiera w nowej karcie
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto.pdf 9 KB
-
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych
Otwiera w nowej karcie
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych.pdf 59 KB
-
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego
Otwiera w nowej karcie
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.doc 48 KB
-
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych
Otwiera w nowej karcie
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych.pdf 57 KB
-
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych
Otwiera w nowej karcie
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych.pdf 45 KB
-
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx
Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx 15 KB
-
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf
Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf 42 KB
-
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf
Otwiera w nowej karcie
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf 68 KB
-
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf
Otwiera w nowej karcie
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf 129 KB
-
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024
Otwiera w nowej karcie
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024.pdf 56 KB
-
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf
Otwiera w nowej karcie
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf 110 KB
-
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela.
Otwiera w nowej karcie
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela..pdf 40 KB
-
Identyfikatory gmin (kody terytorialne)
Otwiera w nowej karcie
Identyfikatory gmin (kody terytorialne).pdf 54 KB
-
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf
Otwiera w nowej karcie
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf 157 KB
-
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną.
Otwiera w nowej karcie
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną..pdf 89 KB
-
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu
Otwiera w nowej karcie
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu.pdf 45 KB
-
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r.
Otwiera w nowej karcie
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r..pdf 174 KB
-
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf
Otwiera w nowej karcie
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf 49 KB
-
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie
Otwiera w nowej karcie
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie.pdf 1510 KB
-
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf
Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf 95 KB
-
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf
Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf 81 KB
-
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa
Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
-
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie
Otwiera w nowej karcie
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie.pdf 147 KB
200731 Zapytanie ofertowe - Prawo jazdy kat. C+E
Łuków, dn. 31.07.2020 r.
CAZ.U.553.7.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert w celu dokonania wyboru wykonawcy do organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn: „Prawo jazdy kat. C+E".TRYB WYBORU OFERTY: Zamówienie do 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora w sprawie kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie wraz z załącznikiem nr 1
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia
pn: „Prawo jazdy kat. C+E" dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (VI)" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 - Działanie 9.2. - Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): – 80000000 - 4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe.
- Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do egzaminu zewnętrznego na prawo jazdy kat. C+E.
- Program szkolenia musi być zgodny z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm).
- Termin realizacji szkolenia: do 18.09.2020 r. Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą wybranym do jego realizacji.
- Miejsce realizacji szkolenia: Łuków - Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć poza miastem Łuków, jednak zajęcia muszą się zaczynać i kończyć w Łukowie.
- Czas trwania szkolenia: wymaga się, aby czas trwania szkolenia obejmował 26 godzin zegarowych (w tym egzamin wewnętrzny). W/w wymiar godzinowy łącznie z wymiarem godzin egzaminu wewnętrznego należy uwzględnić w Załączniku nr 3 ,,Program szkolenia" pkt. 8 ,,Plan nauczania".
- Czas trwania egzaminu zewnętrznego nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.
- W cenie nie należy uwzględniać kosztów: badań lekarskich.
- Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikowi szkolenia:
- samodzielnego stanowiska na zajęciach praktycznych,
- placu manewrowego oraz odpowiedni samochód do nauki jazdy,
- co najmniej następujących materiałów dydaktycznych: notatnik, długopis, książka lub skrypt zgodny z tematyką szkolenia, dla uczestnika, które przejdą na jego własność po zakończeniu szkolenia. Materiały muszą być ologowane i przekazane uczestnikowi szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia. Uczestnik musi pokwitować ich odbiór własnoręcznym podpisem.
- wykonywania zajęć z zachowaniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia,
- ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika szkolenia, wskazanego przez Zamawiającego, któremu: nie przysługuje prawo do stypendium lub przysługuje prawo do stypendium na podstawie art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, nie zwiększając całkowitego kosztu szkolenia.
- Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadzone były w warunkach spełniających przepisy BHP, posiadających zaplecze sanitarne.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył opiekuna szkolenia, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikiem szkolenia oraz Zamawiającym.
- Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizyt monitorujących szkolenie.
- Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą szkolenie.
- Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym po zdaniu którego uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 667).
- Wykonawca zobowiązany jest zgłosić uczestnika szkolenia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C+E. Egzamin musi być przeprowadzony w ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia.
W przypadku, gdy Wykonawca oprócz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 667) wyda także zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów zwierające dane osobowe, które nie zastaną mu powierzone przez Zamawiającego, zobowiązany jest do ich pozyskania od uczestników szkolenia. Dane pozyskane od uczestników mogą być wykorzystane wyłącznie w celu wydania zaświadczenia. - Koszt pierwszego egzaminu zewnętrznego należy uwzględnić w kosztach szkolenia.
- Wykonawca szkolenia zobowiązany będzie do oznaczenia sali wykładowej i wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia (lista obecności, zaświadczenia, itp.) zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi zawartymi w ,,Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji", który zamieszczony jest na stronie internetowej www.rpo.lubelskie.pl.
- Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończenia Projektu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia w/w okresu.
- Okres ten zostanie przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek komisji Europejskiej.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia
- Dokumenty (podpisane przez osoby uprawnione), jakie winna zawierać oferta:
- Formularz ofertowy (wg wzoru Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego).
- Program szkolenia (wg wzoru Zał. Nr 3 do Zapytania ofertowego).
- Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry zaangażowanej w realizację zamówienia (wg wzoru Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego). Uwzględniane będzie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia. Uwzględniane będzie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
- Kopia Certyfikatu jakości usług potwierdzony za zgodność z oryginałem, jeżeli jednostka taki posiada.
- Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Pełnomocnictwo.
- Preliminarz kosztów.
- Miejsce oraz termin składania:
- Oferty składane są na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 14 Sekretariat – pokój nr 10, w terminie do dnia 05.08.2020 r. do godz. 15.30.
Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:30. - Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Powiatowego Urzędu Pracy (ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków) oraz opisane:
Odpowiedź na zaproszenie z dnia 31.07.2020 r. dotyczące usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn: „Prawo jazdy kat. C+E"
- Istotne informacje dotyczące oferty:
- Wybór oferty zostanie dokonany wg kryteriów określonych w załączniku nr 1 do Zarządzenia Dyrektora PUP w Łukowie w sprawie Kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
- Informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz, że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.
- Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie, bądź uzupełnienie treści oferty.
- Uzupełnieniu nie będzie podlegał podpis na załączniku nr 2 tj. Formularz ofertowy.
- Oferta, która nie będzie spełniała warunków określonych w Zapytaniu ofertowym nie będzie podlegać ocenie.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
- W przypadku, gdy dwie oferty uzyskają taką samą ilość punktów, wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu:- aktualny harmonogram szkolenia,
- umowę najmu bądź użyczenia sali, sprzętu, jeżeli Wykonawca będzie bazował na potencjale technicznym niebędącym jego własnością,
W przypadku pytań prosimy kontaktować się z p. Małgorzatą Skwarek lub Panią Wiolettą Miazek, tel. 25 798 50 37 wew. 250.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie reprezentowanym przez Dyrektora Stanisława Pucha. Adres siedziby: ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków. Dane kontaktowe: tel: 25 798 50 37, fax. 25 798 50 37 wew. 210, e-mail: lulk@praca.gov.pl inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym urzędzie Pracy w Łukowie jest Pani Bożena Zachoszcz-Cabaj, kontakt: tel; 25 798 50 37 wew. 214 email: iod@lukow.praca.gov.pl*
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej, prowadzonym na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: tekst jednolity (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp";
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
- związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Ww. oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
-
Załączniki
-
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej
Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej.pdf 80 KB
-
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf 122 KB
-
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc 500 KB
-
Załącznik nr 3 Program szkolenia
Załącznik nr 3 Program szkolenia.pdf 118 KB
-
Załącznik nr 3 Program szkolenia
Załącznik nr 3 Program szkolenia.doc 491 KB
-
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry.pdf 86 KB
-
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry
Załącznik nr 4 Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry.doc 477 KB
-
Załącznik nr 5 Projekt umowy
Załącznik nr 5 Projekt umowy.pdf 225 KB
-
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów.pdf 92 KB
-
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów
Załącznik nr 6 Preliminarz kosztów.odt 476 KB
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- 40.000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie powołany jest w celu udzielania pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom z terenu powiatu łukowskiego w skład którego wchodzą miasta Łuków i Stoczek Łukowski oraz gminy: Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska. | |
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków | |
tel: 25-798-5037 25-798-4034 | faks: 25-798-4477 |
email: lulk@praca.gov.pl | www: lukow.praca.gov.pl |
NIP: 825-14-34-906 | REGON: 030294840 |
ePUAP: /puplukow/SkrytkaESP | BIP: puplukow.bip.gov.pl |
eDoręczenia: AE:PL-21969-85746-FIHDS-24 |
Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
Obsługa interesantów w godzinach 7.30 – 15.00.
Dyrektor PUP w Łukowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 14.30 - 16.00.
Kierownicy Działów przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.