250103 Nabór wniosków o przyznie środków na podjęcie działalności gospodarczej - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
ogłasza nabór
WNIOSKÓW O PRZYZNANIE JEDNORAZOWO ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
1. Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 projekt pt. „Aktywizacja zawodowa – projekt PUP w Łukowie (II)" w ramach Działania 9.1 Aktywizacja zawodowa – projekty PUP, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy.
Grupę docelową stanowią osoby zarejestrowane w PUP Łuków jako bezrobotne. Preferowane będą:
- osoby z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności*;
- osoby długotrwale bezrobotne **;
- osoby należące do kategorii NEET***;
- osoby odchodzące z rolnictwa
Preferowane będą wnioski, osób w wieku 18-29 lat lub planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej związanej z cyfryzacją albo w sektorze zielonej gospodarki.
*) Osoba, która ma trudności w samodzielnym przemieszczaniu się np. ze względu na ograniczoną sprawność (w tym: poruszająca się na wózku, o kulach, niewidoma, słabowidząca). Będą to zatem zarówno osoby z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub równoważne), jak i osoby nieposiadające takiego orzeczenia.
**) Osoba bezrobotna długotrwale - oznacza to bezrobotnego pozostającego w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.
***) Osoba w wieku 15-29 lat, która spełnia łącznie trzy warunki: nie pracuje (tj. jest bezrobotna lub bierna zawodowo), nie kształci się (tj. nie uczestniczy w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym rozumianym jako, kształcenie w formach szkolnych w trybie dziennym) i nie szkoli się (tj. nie uczestniczy w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy). W procesie oceny czy dana osoba się szkoli, a co za tym idzie kwalifikuje się do kategorii NEET należy zweryfikować, czy brała udział w tego typu formie aktywizacji finansowanej ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni.
2. w ramach Funduszu Pracy.
Aktualny druk wniosku o dofinansowanie wraz z obowiązującymi załącznikami można pobierać od 03.01.2025 r. ze strony internetowej urzędu lukow.praca.gov.pl (aktualności urzędu, załączniki wymienione pod ogłoszeniem o naborze wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej).
Wnioski o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami (oryginał dokumentu) należy składać w terminie od 13.01.2025 r. do 15.01.2025 r. w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie (I piętro, pok. Nr 10 w godz. od 7:30 do 15:30)
lub za pomocą platformy e-puap: https://epuap.gov.pl/ wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej. Podpis ten musi być złożony przez osobę bezrobotną na wniosku oraz wszystkich załącznikach.
Uwaga
- Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie przy aktualnym naborze odstępuje od wymogu zawartego w § 1 ust. 1 pkt. 3 Zasad udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej (tj. figurowania przez osobę bezrobotną w ewidencji osób bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie co najmniej 1 miesiąc bezpośrednio przed dniem złożenia wniosku)
- Przed wypełnieniem wniosku proszę o szczegółowe zapoznanie się z Zasadami udzielania bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.
- Wnioski złożone w innych terminach niż w/w będą rozpatrzone negatywnie (za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie, a nie datę nadania przesyłki).
- Przy rozpatrywaniu wniosków nie będzie brana pod uwagę kolejność składania wniosków.
- Złożenie kompletnego wniosku nie gwarantuje przyznania jednorazowo środków na podjecie działalności gospodarczej.
- Wniosek wraz z załącznikami powinien być trwale złączony.
- Wnioski złożone na nieaktualnym druku będą pozostawione bez rozpatrzenia.
Łuków, dnia 03.01.2025 r.
-
Załączniki
-
Wniosek o przyznanie środków
Wniosek o przyznanie środków.pdf 150 KB
-
Załącznik nr 1 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Załącznik nr 1 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 554 KB
-
Załącznik nr 1 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Załącznik nr 1 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.doc 682 KB
-
Załacznik Nr 2 Oświadczenie do wniosku o dofinansowanie składanego na podstawie rozporządzenia MRPiPS
Załacznik Nr 2 Oświadczenie do wniosku o dofinansowanie składanego na podstawie rozporządzenia MRPiPS.pdf 82 KB
-
Załacznik Nr 2 Oświadczenie do wniosku o dofinansowanie składanego na podstawie rozporządzenia MRPiPS
Załacznik Nr 2 Oświadczenie do wniosku o dofinansowanie składanego na podstawie rozporządzenia MRPiPS.odt 23 KB
-
Załącznik nr 3 Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu
Załącznik nr 3 Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu.pdf 65 KB
-
Załącznik nr 3 Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu
Załącznik nr 3 Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu.odt 16 KB
-
Załacznik Nr 4 Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis w okresie obejmującym trzy lata przed dniem złożenia niniejszego wniosku
Załacznik Nr 4 Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis w okresie obejmującym trzy lata przed dniem złożenia niniejszego wniosku.odt 23 KB
-
220216 Zasady udzielania jednorazowo srodkow tekst ujednolicony
220216 Zasady udzielania jednorazowo srodkow tekst ujednolicony.pdf 110 KB
-
250109 Wniosek o przyznanie środków
250109 Wniosek o przyznanie środków.doc 143 KB
-
Załacznik Nr 4 Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis w okresie obejmującym trzy lata przed dniem złożenia niniejszego wniosku
Załacznik Nr 4 Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis w okresie obejmującym trzy lata przed dniem złożenia niniejszego wniosku.pdf 72 KB
-
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
- Rejestracja w urzędzie przez internet
-
ABC bezrobotnego i poszukującego pracy
- Przyznanie statusu osoby bezrobotnej
- Przyznanie statusu osoby poszukującej pracy
- Jak się zarejestrować w powiatowym urzędzie pracy jako osoba bezrobotna?
- Jak się zarejestrować w powiatowym urzędzie pracy jako osoba poszukująca pracy?
- Dokumenty potrzebne do rejestracji osoby bezrobotnej
- Dokumenty potrzebne do rejestracji osoby poszukującej pracy
- Prawa i obowiązki osoby bezrobotnej
- Prawa i obowiązki osoby poszukującej pracy
- Pomoc oferowana przez Doradcę Klienta
- Indywidualny Plan Działania
- Utrata statusu osoby bezrobotnej
- Utrata statusu osoby poszukującej pracy
- Jak się wyrejestrować z rejestru osób bezrobotnych?
- Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?
- Pomoc dla osób niezarejestrowanych
- Poszukiwanie pracy i rekrutacja
- Pośrednictwo pracy
- Poradnictwo zawodowe
-
Formy wsparcia
- Prace interwencyjne
- Roboty publiczne
- Prace społecznie użyteczne
- Zwrot kosztów przejazdu i zakwaterowania
- Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną
- Bon zatrudnieniowy
- Bon na zasiedlenie
- Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej
- Pożyczka na podjęcie działalności gospodarczej
- Dofinansowanie podjęcia działalności na zasadach określonych dla spółdzielni socjalnych
-
Podnoszenie kwalifikacji
- Staże i bony stażowe
- Szkolenia i bony szkoleniowe
- Trójstronne umowy szkoleniowe
- Przygotowanie zawodowe dorosłych
- Stypendium z tytułu podjęcia dalszej nauki
- Dofinansowanie studiów podyplomowych
- Finansowanie kosztów egzaminów i licencji
- Pożyczka szkoleniowa
- Finansowanie kosztów postępowania nostryfikacyjnego lub postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie
- Szkolenia z języka polskiego dla cudzoziemców
- Świadczenia pieniężne
- Dla niepełnosprawnych
-
Dla cudzoziemców
- Podejmowanie pracy w Polsce przez obywateli UE/EOG i Szwajcarii
- Podejmowanie pracy w Polsce przez obywateli państw trzecich
- Jak znaleźć pracodawcę?
- Zezwolenia na pracę
- Zezwolenia na pracę sezonową
- Oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
- Powiadomienie o powierzeniu wykonywania pracy obywatelowi Ukrainy
- Zezwolenie na pobyt czasowy i pracę
- Prawa i obowiązki cudzoziemców
- Ważne kontakty i linki
- Praca za granicą
- Inne informacje
-
Dla pracodawców i przedsiębiorców
- Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- Niskie Podatki
-
Tarcza antykryzysowa COVID-19
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw (PKD 56.30.Z, 93.29.A lub 93.29.Z)
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw - Sklepiki szkolne (15zze4a)
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw określonych branż (rozp. rozdz. 3)
- Pożyczka dla mikroprzedsiębiorcy (art.15zzd)
- Pożyczka dla organizacji pozarządowych (art.15zzda)
- Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych (art.15zzc)
- Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców (art.15zzb)
- Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych (art.15zze)
- Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej (art.15zze2)
- Dotacja dla mikro i małych przedsiębiorstw określonych branż (art.15zze4)
- Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy FGŚP - sklepiki szkolne (art.15gga1)
- Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy z określonych branż FGŚP (art.15gga)
- Rozliczenie wniosku w zakresie otrzymanych środków na ochronę miejsc pracy z określonych branż FGŚP (art.15gga)
- Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy FGŚP (art.15g)
- Rozliczenie z otrzymanych środków na ochronę miejsc pracy z FGŚP (art.15g)
- Dofinansowanie ze środków FGŚP do wynagrodzeń pracowników zabytków lub infrastruktury z nim związanej (art.15ga)
- Świadczenia ze środków FGŚP na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników nieobjętych przestojem (art.15gg)
- Rozliczenie wniosku w zakresie otrzymanych środków na ochronę miejsc pracy z FGŚP na podstawie art.15gg
- Dane kontaktowe do pracowników PUP i WUP udzielających informacji o wsparciu
- Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
- Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji pracowników i kandydatów do pracy
-
Wsparcie tworzenia miejsc pracy
- Pomoc oferowana przez Doradcę Klienta
- Prace interwencyjne
- Roboty publiczne
- Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
- Pożyczka na utworzenie stanowiska pracy
- Jednorazowa refundacja składek na ubezpieczenia społeczne
- Świadczenie aktywizacyjne
- Bon zatrudnieniowy
- Dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego w wieku 50+
- Grant na telepracę
- Zwolnienie z opłacania składki na Fundusz Pracy oraz składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych za zatrudnionych bezrobotnych do 30 roku życia
- Zwolnienie z opłacania składki na Fundusz Pracy za zatrudnione osoby powyżej 50 roku życia
- Refundacja składek na ubezpieczenia społeczne za bezrobotnych do 30 roku życia
- Prace społecznie użyteczne
- Zwrot części albo całości kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne
- Obowiązki pracodawcy
-
Zatrudnianie niepełnosprawnych
- Zwrot kosztów przystosowania stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej
- Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej
- Zwrot kosztów zatrudnienia pracownika pomagającego pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy
- Zwrot kosztów szkolenia pracownika niepełnosprawnego
- Miesięczne dofinansowanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych
- Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Zgłoszenie oferty pracy
-
Zatrudnianie cudzoziemców
- Zatrudnianie obywateli państw UE/EOG i Szwajcarii – unijne pośrednictwo pracy EURES
- Zatrudnienie obywateli państw trzecich w Polsce
- Zezwolenia na pracę
- Zezwolenia na pracę sezonową
- Zezwolenie na pobyt czasowy i pracę
- Praca bez zezwolenia
- Powierzenie pracy na podstawie oświadczenia
- Powierzenie pracy na podstawie powiadomienia
- Obowiązki pracodawcy
- Zmiany do ustawy
- Ważne kontakty i linki
- Pożyczka na utworzenie stanowiska pracy dla bezrobotnego, w tym bezrobotnego skierowanego przez powiatowy urząd pracy
-
Rynek pracy
- Aktualności urzędu
- Wsparcie dla powodzian
-
Rynek pracy - pomoc dla obywateli Ukrainy
- Zasady podejmowania pracy w Polsce przez obywateli Ukrainy
- Wsparcie dostępne w urzędzie pracy
- Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia
- Portale z ofertami pracy
- Praca w Polsce - portal rządowy
- Rady dla obywateli Ukrainy zainteresowanych pracą w Polsce
- Komunikat Komisji - Przyjmowanie osób uciekających przed wojną w Ukrainie
- Ochrona czasowa w Unii Europejskiej
- Zatrudnienie i zabezpieczenie społeczne uchodźców z Ukrainy w Unii Europejskiej
- Dostęp do rynku pracy w Unii Europejskiej dla obywateli Ukrainy
- Edukacja i praca w UE
- Portugalia dla Ukrainy
- Profil umiejętności i Europass CV
- Aplikacja mobilna ePraca
- Akty prawne
-
Programy aktywizacyjne i projekty urzędu
- Projekt: "Aktywizacja zawodowa - projekt PUP w Łukowie (I)
-
Archiwum - Programy i projekty
- Arch: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej..."
- Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej...(VI)"
- Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy...(V)"
- Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej...(VII)"
- Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy...(VI)
- Arch: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy..."
- Stawki, kwoty, wskaźniki
- Publikacje urzędu
- Strategie i dokumenty programowe
- Rejestry i bazy
- Instytucje rynku pracy
- Fundusze
- Powiatowa Rada Rynku Pracy
- Statystyki i analizy urzędu
- Oferty pracy w powiecie
- Kalendarz targów, giełd i szkoleń
- Urząd
-
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf
Otwiera w nowej karcie
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf 804 KB
-
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf
Otwiera w nowej karcie
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf 152 KB
-
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy
Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy.pdf 83 KB
-
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc
Otwiera w nowej karcie
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc 50 KB
-
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf
Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf 61 KB
-
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf
Otwiera w nowej karcie
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
-
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf
Otwiera w nowej karcie
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf 189 KB
-
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania
Otwiera w nowej karcie
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.pdf 127 KB
-
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia
Otwiera w nowej karcie
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf 81 KB
-
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf
Otwiera w nowej karcie
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf 84 KB
-
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia
Otwiera w nowej karcie
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia.pdf 10 KB
-
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni
Otwiera w nowej karcie
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni.pdf 70 KB
-
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto
Otwiera w nowej karcie
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto.pdf 9 KB
-
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych
Otwiera w nowej karcie
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych.pdf 59 KB
-
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego
Otwiera w nowej karcie
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.doc 48 KB
-
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych
Otwiera w nowej karcie
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych.pdf 57 KB
-
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych
Otwiera w nowej karcie
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych.pdf 45 KB
-
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx
Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx 15 KB
-
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf
Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf 42 KB
-
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf
Otwiera w nowej karcie
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf 68 KB
-
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf
Otwiera w nowej karcie
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf 129 KB
-
2025 II kwartał spis GIZ tabela (1).pdf
Otwiera w nowej karcie
2025 II kwartał spis GIZ tabela (1).pdf 35 KB
-
2025 II kwartał spis GPZ tabelka.pdf
Otwiera w nowej karcie
2025 II kwartał spis GPZ tabelka.pdf 38 KB
-
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf
Otwiera w nowej karcie
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf 110 KB
-
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela.
Otwiera w nowej karcie
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela..pdf 40 KB
-
Identyfikatory gmin (kody terytorialne)
Otwiera w nowej karcie
Identyfikatory gmin (kody terytorialne).pdf 54 KB
-
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf
Otwiera w nowej karcie
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf 157 KB
-
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną.
Otwiera w nowej karcie
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną..pdf 89 KB
-
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu
Otwiera w nowej karcie
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu.pdf 45 KB
-
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r.
Otwiera w nowej karcie
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r..pdf 174 KB
-
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf
Otwiera w nowej karcie
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf 49 KB
-
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie
Otwiera w nowej karcie
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie.pdf 1510 KB
-
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf
Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf 95 KB
-
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf
Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf 81 KB
-
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa
Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
-
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie
Otwiera w nowej karcie
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie.pdf 147 KB
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- 40.000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie powołany jest w celu udzielania pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom z terenu powiatu łukowskiego w skład którego wchodzą miasta Łuków i Stoczek Łukowski oraz gminy: Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska. | |
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków | |
tel: 25-798-5037 25-798-4034 | faks: 25-798-4477 |
email: lulk@praca.gov.pl | www: lukow.praca.gov.pl |
NIP: 825-14-34-906 | REGON: 030294840 |
ePUAP: /puplukow/SkrytkaESP | BIP: puplukow.bip.gov.pl |
eDoręczenia: AE:PL-21969-85746-FIHDS-24 |
Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
Obsługa interesantów w godzinach 7.30 – 15.00.
Dyrektor PUP w Łukowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 14.30 - 16.00.
Kierownicy Działów przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.