240829 Podsumowanie projektu „Aktywizacja zawodowa - projekt PUP w Łukowie (I)” - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Oferty pracy, oferty EURES, rejestracja bezrobotnych

Portlety Aktualności

Aktualności

240829 Podsumowanie projektu „Aktywizacja zawodowa - projekt PUP w Łukowie (I)”


Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie w dniu 30 czerwca 2024 roku zakończył realizację projektu „Aktywizacja zawodowa - projekt PUP w Łukowie (I)" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP.

Celem projektu było zwiększenie możliwości zatrudnienia osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP
w Łukowie, w tym osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (osoby do 30 roku życia, osoby długotrwale bezrobotne, z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności), osoby powyżej 55 roku życia, osoby należące do kategorii NEET, osoby odchodzące z rolnictwa i osób, którym udzielono ochrony czasowej w związku z wojną w Ukrainie poprzez zdobycie doświadczenia zawodowego w ramach staży, doposażenia stanowiska pracy, dotacji na podjęcie działalności gospodarczej, bonu na zasiedlenie oraz poprzez uzyskanie kwalifikacji lub kompetencji w ramach szkoleń.

Projekt realizowany był w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.

Projekt zapewniał możliwość skorzystania ze wsparcia osobom, które zakończyły udział w projektach z zakresu włączenia społecznego, realizowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w Priorytecie VIII Zwiększanie spójności społecznej. PUP w Łukowie współpracował w tym zakresie z działającymi na obszarze realizacji projektu instytucjami pomocy i integracji społecznej.

Projekt zakładał indywidualną i kompleksową pomoc obejmującą:
  • Indywidualny Plan Działania – 169 osób
  • Poradnictwo zawodowe  - 169 osób
  • Doposażenie/wyposażenie stanowiska pracy – 6 osób
  • Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – 38 osób
  • Staże – 104 osoby
  • Bony na zasiedlenie – 8 osób
  • Bony szkoleniowe – 11 osób
  • Szkolenia indywidualne – 2 osoby
W ramach projektu wsparcie uzyskało 169 osób bezrobotnych, w tym:
  • długotrwale bezrobotne – 53 osoby
  • w wieku 18-29 lat – 107 osób
  • w wieku 55 lat i więcej – 5 osób
  • z niepełnosprawnościami – 7 osób
  • odchodzące z rolnictwa – 1 osoba
  • osoby, którym udzielono ochrony czasowej w zw. z wojną na Ukrainie – 0 osób
Dzięki uczestnictwu w projekcie 153 osoby bezrobotne podjęły pracę, w tym 38 osób rozpoczęło działalność gospodarczą, ponadto 13 osób uzyskało kwalifikacje lub kompetencje po zakończeniu szkolenia.

Wartość projektu : 2 967 571,22 PLN


#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie

Informacje o publikacji dokumentu

Newsletter

Nawigacja

Dokumenty do pobrania

Wydawca treści

210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf 804 KB
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf 152 KB
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy.pdf 83 KB
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc Otwiera w nowej karcie
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc 50 KB
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf 61 KB
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf 189 KB

210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania Otwiera w nowej karcie
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.pdf 127 KB
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf 81 KB
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf Otwiera w nowej karcie
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf 84 KB
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia.pdf 10 KB
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni Otwiera w nowej karcie
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni.pdf 70 KB
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto Otwiera w nowej karcie
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto.pdf 9 KB
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych Otwiera w nowej karcie
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych.pdf 59 KB
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego Otwiera w nowej karcie
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.doc 48 KB
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych.pdf 57 KB
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych.pdf 45 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx 15 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf 42 KB
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf Otwiera w nowej karcie
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf 68 KB
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf Otwiera w nowej karcie
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf 129 KB
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024 Otwiera w nowej karcie
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024.pdf 56 KB

220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf Otwiera w nowej karcie
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf 110 KB
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela. Otwiera w nowej karcie
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela..pdf 40 KB
Identyfikatory gmin (kody terytorialne) Otwiera w nowej karcie
Identyfikatory gmin (kody terytorialne).pdf 54 KB

Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf Otwiera w nowej karcie
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf 157 KB
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną. Otwiera w nowej karcie
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną..pdf 89 KB

170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu Otwiera w nowej karcie
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu.pdf 45 KB
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r. Otwiera w nowej karcie
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r..pdf 174 KB
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf Otwiera w nowej karcie
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf 49 KB
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie Otwiera w nowej karcie
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie.pdf 1510 KB
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf 95 KB
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf 81 KB
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa.pdf 753 KB
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie Otwiera w nowej karcie
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie.pdf 147 KB

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 40.000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

 
Zdjęcie fasady budynku Urzędu Pracy w Łukowie. Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie powołany jest w celu udzielania pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom z terenu powiatu łukowskiego w skład którego wchodzą miasta Łuków i Stoczek Łukowski oraz gminy: Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska.
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków
tel: 25-798-5037
      25-798-4034
faks: 25-798-4477
email: lulk@praca.gov.pl www: lukow.praca.gov.pl
NIP: 825-14-34-906 REGON: 030294840
ePUAP: /puplukow/SkrytkaESP BIP: puplukow.bip.gov.pl
  eDoręczenia: AE:PL-21969-85746-FIHDS-24
 

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
Obsługa interesantów w godzinach 7.30 – 15.00.
Dyrektor PUP w Łukowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 14.30 - 16.00.
Kierownicy Działów przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.