241211 ZO Usługa sprzątania budynku biurowego - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Łuków, dnia 11.12.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Piłsudskiego 14
21-400 Łuków
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest :„Usługa sprzątania budynku biurowego Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie".
Postępowanie jest realizowane z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ) zgodnie z art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest:
• Małgorzata Włoczewska – inspektor powiatowy nr tel.: 25 798 50-37 wew. 214,
e-mail: mwloczewska@lukow.praca.gov.pl
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a) Przedmiotem zamówienia jest „Usługa sprzątania budynku biurowego
Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie"o łącznej powierzchni 600m².
b) Jest to budynek dwukondygnacyjny (parter i piętro) na który składają się: pokoje biurowe, hol, 4 sanitariaty ( dla pracowników i i interesantów) oraz pomieszczenia socjalne.
c) Zamawiający zapewnia środki czystości potrzebne do wykonania usługi sprzątania.
c) Usługa sprzątania świadczona będzie w dni robocze od godziny 15.00.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia – od 02 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
III. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców,
w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) w związku z ust. 9 tejże ustawy.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), w związku z ust. 9 tejże ustawy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
V. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.
• Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) stanowiące załącznik nr 2
do zapytania ofertowego.
• Klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
• Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie
pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
2. Załączniki do oferty stanowią integralną część złożonej przez Wykonawcę oferty.
3. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 14 ( pokój nr 10- sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu, w terminie do dnia 18 grudnia 2024 r. do godziny 15.30 z dopiskiem na kopercie „Dotyczy Usługi sprzątania budynku biurowego Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie"( decyduje data wpływu do Urzędu).
2. Po upływie tego terminu złożenie oferty nie będzie możliwe.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I OCENA OFERT
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto
i brutto oraz kwoty podatku VAT. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie elementy składające się na zamówienie i zaspokaja w całości należność Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Cena musi być wyrażona w PLN
tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium wyboru ofert stanowi:
- cena brutto – 100 %
3. Punkty za kryterium „cena brutto" zostaną przyznane według wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = -------------------------------------x 100 pkt.
cena oferty badanej
Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przyznanych w oparciu o wskazane kryterium. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
z poniższych powodów:
- nie złożono żadnej oferty,
- cena oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wybranemu wykonawcy.
3. Jeżeli upoważnienie do podpisania umowy dla osoby reprezentującej Wykonawcę nie będzie wynikało z odpisów z Krajowego Rejestru Sądowego albo Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, przed zawarciem umowy Zamawiający zwróci się o przedłożenie pełnomocnictwa.
4. Zapytanie ofertowe, jak również informacja o wyniku postępowania zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego: puplukow.bip.gov.pl, lukow.praca.gov.pl .
5. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 3.
Postępowanie jest realizowane z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ) zgodnie z art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest:
• Małgorzata Włoczewska – inspektor powiatowy nr tel.: 25 798 50-37 wew. 214,
e-mail: mwloczewska@lukow.praca.gov.pl
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a) Przedmiotem zamówienia jest „Usługa sprzątania budynku biurowego
Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie"o łącznej powierzchni 600m².
b) Jest to budynek dwukondygnacyjny (parter i piętro) na który składają się: pokoje biurowe, hol, 4 sanitariaty ( dla pracowników i i interesantów) oraz pomieszczenia socjalne.
c) Zamawiający zapewnia środki czystości potrzebne do wykonania usługi sprzątania.
c) Usługa sprzątania świadczona będzie w dni robocze od godziny 15.00.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia – od 02 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
III. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców,
w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) w związku z ust. 9 tejże ustawy.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), w związku z ust. 9 tejże ustawy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
V. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.
• Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) stanowiące załącznik nr 2
do zapytania ofertowego.
• Klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
• Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie
pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
2. Załączniki do oferty stanowią integralną część złożonej przez Wykonawcę oferty.
3. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 14 ( pokój nr 10- sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu, w terminie do dnia 18 grudnia 2024 r. do godziny 15.30 z dopiskiem na kopercie „Dotyczy Usługi sprzątania budynku biurowego Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie"( decyduje data wpływu do Urzędu).
2. Po upływie tego terminu złożenie oferty nie będzie możliwe.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I OCENA OFERT
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto
i brutto oraz kwoty podatku VAT. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie elementy składające się na zamówienie i zaspokaja w całości należność Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Cena musi być wyrażona w PLN
tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium wyboru ofert stanowi:
- cena brutto – 100 %
3. Punkty za kryterium „cena brutto" zostaną przyznane według wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = -------------------------------------x 100 pkt.
cena oferty badanej
Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokrąglenie będzie polegało na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przyznanych w oparciu o wskazane kryterium. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
z poniższych powodów:
- nie złożono żadnej oferty,
- cena oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wybranemu wykonawcy.
3. Jeżeli upoważnienie do podpisania umowy dla osoby reprezentującej Wykonawcę nie będzie wynikało z odpisów z Krajowego Rejestru Sądowego albo Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, przed zawarciem umowy Zamawiający zwróci się o przedłożenie pełnomocnictwa.
4. Zapytanie ofertowe, jak również informacja o wyniku postępowania zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego: puplukow.bip.gov.pl, lukow.praca.gov.pl .
5. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 3.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie
/ - / Stanisław Puch
Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie
/ - / Stanisław Puch