250224 Nabór wniosków na staże - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Oferty pracy, oferty EURES, rejestracja bezrobotnych

Portlety Aktualności

Aktualności

250224 Nabór wniosków na staże

 

 

Informacja

o naborze wniosków na staże

 
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie ogłasza nabór wniosków o zawarcie umowy
 o zorganizowanie stażu dla osób bezrobotnych w ramach:

Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 projekt pt.
„Aktywizacja zawodowa – projekt PUP w Łukowie (III)"
w ramach Działania 9.1 Aktywizacja zawodowa – projekty PUP, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy.

Grupę docelową stanowią osoby zarejestrowane w PUP Łuków jako bezrobotne, w tym:

  • osoby długotrwale bezrobotne*;
  • osoby z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności**;
  • osoby należące do kategorii NEET***;  
  • osoby odchodzące z rolnictwa;
  • osoby bezrobotne powyżej 55 roku życia.

  
W pierwszej kolejności realizowane będą wnioski, w których wskazane do odbycia stażu są osoby  z  w/w grupy docelowej  i umożliwiające podjęcie zatrudnienia

na cyfrowych miejscach pracy oraz w sektorze zielonej gospodarki****.
Umowy na organizację stażu mogą być zawarte tylko z pracodawcami, którzy zapewnią stażyście bezpośrednio po odbytym stażu zatrudnienie w ramach umowy
o pracę na okres co najmniej 30 dni (preferowane 3 lub 6 miesięczne zatrudnienie).
Pracodawcy zainteresowani takimi warunkami organizacji staży, mogą pobierać ze strony internetowej urzędu www.lukow.praca.gov.pl dostępny pod treścią ogłoszenia aktualny druk wniosku o zorganizowanie stażu wraz z obowiązującymi załącznikami.

 Wnioski należy składać w dniu 06.03.2025 r.

 
Uwaga: Staże rozpoczynać się będą najwcześniej od kwietnia 2025 r.
 
Wypełnione wnioski (oryginał dokumentu) mogą być składane:

  • za pomocą platformy e-puap: https://epuap.gov.pl/, wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej. Podpis ten musi być złożony na wniosku oraz wszystkich załącznikach przez osobę umocowaną do reprezentowania pracodawcy.
  • w formie papierowej – osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera w Sekretariacie urzędu I piętro, pok. nr 10 w godz. pracy urzędu tj. 7:30-15:30.

Za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Łukowie.


Wnioski złożone po terminie oraz złożone przez pracodawców, którzy nie wywiązali się z warunku zatrudnienia po zakończonych programach finansowanych ze środków Funduszu Pracy będą rozpatrzone negatywnie.



*) Osoba bezrobotna długotrwale - oznacza to bezrobotnego pozostającego w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.

**)  Osoba, która ma trudności w samodzielnym przemieszczaniu się np. ze względu na ograniczoną sprawność (w tym: poruszająca się na wózku, o kulach, niewidoma, słabowidząca). Będą to zatem zarówno osoby z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub równoważne), jak i osoby nieposiadające takiego orzeczenia.

***) Osoba w wieku 15-29 lat, która spełnia łącznie trzy warunki: nie pracuje (tj. jest bezrobotna lub bierna zawodowo), nie kształci się (tj. nie uczestniczy w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym rozumianym jako, kształcenie w formach szkolnych w trybie dziennym) i nie szkoli się (tj. nie uczestniczy w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy). W procesie oceny czy dana osoba się szkoli, a co za tym idzie kwalifikuje się do kategorii NEET należy zweryfikować, czy brała udział w tego typu  formie aktywizacji finansowanej ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni.

****) Przykładowe zawody ukierunkowane na rozwój zielonej gospodarki i cyfrowych  miejsc pracy:

  • monter urządzeń energetyki odnawialnej ( kod zawodu – 712614);
  • monter sieci wodnych i kanalizacyjnych ( kod zawodu – 712612);
  • monter ociepleń budynków ( kod zawodu – 712301);
  • monter kotłów i armatury kotłowej (kod zawodu – 821103);
  • pracownik zbiórki odpadów (kod zawodu – 961103);
  • sortowacz surowców wtórnych (kod zawodu – 961201);
  • sortowacz odpadów komunalnych (kod zawodu – 961202);
  • pracownik ochrony roślin (kod zawodu – 754402);
  • grafik komputerowy DTP (kod zawodu – 216601);
  • monter elektroniki samochodowej (kod zawodu – 821303);
  • serwisant sprzętu komputerowego (kod zawodu – 742208);
  • pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta (kod zawodu – 332202);
  • konserwator sieci i systemów komputerowych (kod zawodu – 351201);
  • asystent do spraw księgowości (kod zawodu – 431101);
  • operator sprzętu komputerowego (kod zawodu – 351302).

UWAGA: Wnioski o zorganizowanie stażu złożone na nieaktualnym druku będą rozpatrywane negatywnie.

Załączniki

WNIOSEK NA STAŻ 2025
WNIOSEK NA STAŻ 2025.odt 281 KB
WNIOSEK NA STAŻ 2025 (1)
WNIOSEK NA STAŻ 2025.pdf 258 KB
program stażu-2025 FEL III
program stażu-2025 FEL III.odt 87 KB
program stażu-2025 FEL III (1)
program stażu-2025 FEL III.pdf 98 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Newsletter

Nawigacja

Dokumenty do pobrania

Опубліковувач

210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf 804 KB
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf 152 KB
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy.pdf 83 KB
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc Otwiera w nowej karcie
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc 50 KB
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf 61 KB
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf 189 KB

210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania Otwiera w nowej karcie
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.pdf 127 KB
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf 81 KB
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf Otwiera w nowej karcie
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf 84 KB
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia.pdf 10 KB
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni Otwiera w nowej karcie
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni.pdf 70 KB
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto Otwiera w nowej karcie
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto.pdf 9 KB
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych Otwiera w nowej karcie
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych.pdf 59 KB
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego Otwiera w nowej karcie
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.doc 48 KB
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych.pdf 57 KB
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych.pdf 45 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx 15 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf 42 KB
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf Otwiera w nowej karcie
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf 68 KB
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf Otwiera w nowej karcie
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf 129 KB
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024 Otwiera w nowej karcie
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024.pdf 56 KB

220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf Otwiera w nowej karcie
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf 110 KB
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela. Otwiera w nowej karcie
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela..pdf 40 KB
Identyfikatory gmin (kody terytorialne) Otwiera w nowej karcie
Identyfikatory gmin (kody terytorialne).pdf 54 KB

Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf Otwiera w nowej karcie
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf 157 KB
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną. Otwiera w nowej karcie
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną..pdf 89 KB

170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu Otwiera w nowej karcie
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu.pdf 45 KB
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r. Otwiera w nowej karcie
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r..pdf 174 KB
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf Otwiera w nowej karcie
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf 49 KB
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie Otwiera w nowej karcie
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie.pdf 1510 KB
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf 95 KB
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf 81 KB
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie Otwiera w nowej karcie
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie.pdf 147 KB

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec stycznia 2025 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 40.000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

 
Zdjęcie fasady budynku Urzędu Pracy w Łukowie. Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie powołany jest w celu udzielania pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom z terenu powiatu łukowskiego w skład którego wchodzą miasta Łuków i Stoczek Łukowski oraz gminy: Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska.
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków
tel: 25-798-5037
      25-798-4034
faks: 25-798-4477
email: lulk@praca.gov.pl www: lukow.praca.gov.pl
NIP: 825-14-34-906 REGON: 030294840
ePUAP: /puplukow/SkrytkaESP BIP: puplukow.bip.gov.pl
  eDoręczenia: AE:PL-21969-85746-FIHDS-24
 

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
Obsługa interesantów w godzinach 7.30 – 15.00.
Dyrektor PUP w Łukowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 14.30 - 16.00.
Kierownicy Działów przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.