250307 Nabór wniosków - Bony Na Zasiedlenie - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Oferty pracy, oferty EURES, rejestracja bezrobotnych

Portlety Aktualności

Aktualności

250307 Nabór wniosków - Bony Na Zasiedlenie

Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie ogłasza nabór wniosków

na bony na zasiedlenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych

w PUP Łuków w ramach:

- Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 projekt pt. „Aktywizacja zawodowa  projekt PUP w Łukowie (II)" w ramach Działania 9.1 Aktywizacja zawodowa  projekty PUP, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy.

Grupę docelową projektu stanowią osoby w wieku 18-29 lat zarejestrowane w PUP w Łukowie jako bezrobotne, które:

  • nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu – tzw. młodzież NEET*,
  • posiadają uprawdopodobnienie podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej,
  • mają opracowany Indywidualny Plan Działania,
  • złożyły wniosek o przyznanie bonu.

* zgodnie z definicją za osobę z kategorii NEET uznaje się osobę w wieku 15-29 lat, która spełnia łącznie trzy warunki: nie pracuje (tj. jest bezrobotna lub bierna zawodowo),nie kształci się (tj. nie uczestniczy
w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym rozumianym jako kształcenie w formach szkolnych w trybie dziennym) i nie szkoli się (tj. nie uczestniczy w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy).

-  środków Funduszu Pracy

Bon na zasiedlenie  może być przyznany osobie, która spełnia łącznie poniższe warunki:

  • nie ukończyła 30 roku życia,
  • ma opracowany Indywidualny Plan Działania,
  • posiada uprawdopodobnienie podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub

działalności gospodarczej,

  • złożyła wniosek o przyznanie bonu.

* W ramach środków Funduszu Pracy mogą zostać przyznane bony na zasiedlenie również poszukującemu pracy do 30 roku życia (niepozostającemu w zatrudnieniu lub niewykonującemu innej pracy zarobkowej) opiekunowi osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 16 lit. b ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2025 r., poz. 214) z wyłączeniem  opiekunów  osoby niepełnosprawnej pobierających świadczenie pielęgnacyjne lub specjalny zasiłek opiekuńczy na podstawie przepisów o świadczeniach rodzinnych, lub zasiłek dla opiekuna na podstawie przepisów o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.

Osoby bezrobotne zainteresowane tą formą wsparcia mogą składać wnioski na aktualnym druku wraz z:

- załącznikiem tj. oświadczeniem pracodawcy o zamiarze zatrudnienia, powierzenia innej pracy zarobkowej

- oświadczeniem o zamiarze podjęcia działalności gospodarczej

w terminie od 17.03.2025 r. do 19.03.2025 r. w sekretariacie (pokój nr 10, I piętro)
w godz. 7:30-15:30.

Wnioski od dnia 07.03.2025 r. do pobrania u doradców klienta

(zgodnie z podziałem literowym): stanowisko 7 lub pokój nr 2.

(Przed złożeniem wniosku istnieje możliwość sprawdzenia jego poprawności na stanowisku nr 1)

Oświadczenie dla pracodawcy dostępne pod treścią ogłoszenia.

UWAGA !!!

  1. W przypadku dużej liczby wniosków urząd zastrzega pierwszeństwo przyznania środków w ramach bonu osobom, które:

a. nie korzystały z tej formy wsparcia,

b. posiadają uprawdopodobnienie podjęcia pracy w ramach umowy o pracę,

c. podejmują pracę w miejscowości, w której nie mieszkały dłużej niż 3 miesiące
w okresie 12 - stu miesięcy poprzedzających złożenie wniosku (nie dotyczy zamieszkiwania w okresie kontynuacji nauki w systemie stacjonarnym),

d. podejmują zatrudnienie w zakładzie pracy, w którym nie pracowały dłużej niż
3 miesiące w okresie 12 - stu miesięcy poprzedzających złożenie wniosku.

  1. Maksymalna kwota w ramach bonu to 11 000 zł.
  2. Bonu na zasiedlenie nie może otrzymać osoba, która:

a. posiada stałe lub czasowe zameldowanie w miejscowości, w której planuje zamieszkać oraz podjąć zatrudnienie,

b. planuje nawiązanie stosunku służbowego w Policji,

c. będzie pełnić służbę wojskową kontraktową, nadterminową zasadniczą służbę wojskową, przygotowawczą, kandydacką, okresową służbę wojskową lub zasadniczą służbę w obronie cywilnej i służbie zastępczej,

d. będzie zatrudniona w ramach umowy stypendialnej zawartej z klubem sportowym.

  1. Rozpatrując wnioski urząd uwzględnia: uzasadnienie celowości przyznania bonu, możliwość podjęcia pracy na lokalnym rynku pracy, indywidualne potrzeby bezrobotnego.
  2. Wnioski złożone w innym terminie BĘDĄ ROZPATRZONE NEGATYWNIE.
  3. Bon nie przysługuje osobie, która podjęła pracę przed datą podpisania umowy             z urzędem pracy dotyczącej przyznania bonu na zasiedlenie.
  4. Wniosek zostanie rozpatrzony niezwłocznie, nie późnej niż w ciągu 30 dni od daty złożenia.

Dodatkowe informacje w zakresie bonu na zasiedlenie można uzyskać
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie stanowisko nr 1
lub pod numerem telefonu 533-285-465.

Załączniki

Oświadczenie pracodawcy Bon na zasiedlenie 2024
Oświadczenie pracodawcy Bon na zasiedlenie 2024.odt 19 KB
Oświadczenie pracodawcy Bon na zasiedlenie 2024
Oświadczenie pracodawcy Bon na zasiedlenie 2024.pdf 75 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Newsletter

Nawigacja

Dokumenty do pobrania

Asset Publisher

210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu - zatrudnienie inna praca zarobkowa.pdf 804 KB
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf Otwiera w nowej karcie
210203 Zarządzenie Nr 2.pdf 152 KB
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu do pracy.pdf 83 KB
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc Otwiera w nowej karcie
210203 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.doc 50 KB
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf Otwiera w nowej karcie
240422 Załącznik nr 3 - rozliczenie kosztów dojazdu - praca.pdf 61 KB
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Załącznik nr 4 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf Otwiera w nowej karcie
100123 Aneks do zarządzenia - dojazdy do pracy.pdf 189 KB

210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania Otwiera w nowej karcie
210217 Wniosek o przesłanie danych w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.pdf 127 KB
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
230907 Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf 81 KB
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf Otwiera w nowej karcie
241008 Wniosek o wydanie RP-7.pdf 84 KB
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia Otwiera w nowej karcie
Upoważnienie do odbioru zaświadczenia.pdf 10 KB
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni Otwiera w nowej karcie
201028 Oświadczenie o braku gotowości do pracy do 10 dni.pdf 70 KB
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto Otwiera w nowej karcie
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto.pdf 9 KB
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych Otwiera w nowej karcie
211006 Oświadczenie w celu wypłaty stypendium z tytułu uczestnictwa w studiach podyplomowych.pdf 59 KB
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego Otwiera w nowej karcie
220104 Wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego.doc 48 KB
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210512 Zasady kierowania osób bezrobotnych na refundowane formy aktywizacji bezrobotnych.pdf 57 KB
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych Otwiera w nowej karcie
210217 Zawiadomienie o podjęciu pracy przez osobę będącą w ewidencji bezrobotnych.pdf 45 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).docx 15 KB
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf Otwiera w nowej karcie
200312 oswiadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem (COVID-19).pdf 42 KB
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf Otwiera w nowej karcie
200326 Zgłoszenie do ubezpieczenia członków rodziny.pdf 68 KB
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf Otwiera w nowej karcie
220902 Wniosek rozliczeniowy kosztów opieki nad dzieckiem.pdf 129 KB
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024 Otwiera w nowej karcie
240930 Harmonogram Grupowych Porad Zawodowych IV kwartał 2024.pdf 56 KB

220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf Otwiera w nowej karcie
220216 Zasady udzielania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - tekst ujednolicony.pdf 110 KB
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela. Otwiera w nowej karcie
DOP - Zaświadczenie o dochodach dla poręczyciela..pdf 40 KB
Identyfikatory gmin (kody terytorialne) Otwiera w nowej karcie
Identyfikatory gmin (kody terytorialne).pdf 54 KB

Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf Otwiera w nowej karcie
Zarządzenie Dyrektora - Opieka nad dzieckiem lub osobą zależną.pdf 157 KB
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną. Otwiera w nowej karcie
Załącznik Nr 1 - Zasady refundacji kosztów opieki nad dzieckiem, dziećmi lub osobą zależną..pdf 89 KB

170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu Otwiera w nowej karcie
170809 Sprawozdanie z przebiegu stażu.pdf 45 KB
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r. Otwiera w nowej karcie
250109 Zarządzenie Dyrektora PUP Nr 19 z 30 grudnia 2024 r..pdf 174 KB
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf Otwiera w nowej karcie
210119 Załącznik nr 2 - zaświadczenie przewoźnika.pdf 49 KB
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie Otwiera w nowej karcie
250109 Kryteria zwrotu kosztów przejazdu osobom które odbywają staż w pracodawcy lub zostały skierowane na szkolenie.pdf 1510 KB
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 1 - wniosek zwrot kosztu dojazdu na staż.pdf 95 KB
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 2 - rozliczenie kosztów dojazdu - staż.pdf 81 KB
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa Otwiera w nowej karcie
250109 Załącznik nr 3 - taryfa przewozowa.pdf 68 KB
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie Otwiera w nowej karcie
240111 Aneks do zarządzenia dojazdy na staż lub szkolenie.pdf 147 KB

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec stycznia 2025 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 40.000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

 
Zdjęcie fasady budynku Urzędu Pracy w Łukowie. Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie powołany jest w celu udzielania pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom z terenu powiatu łukowskiego w skład którego wchodzą miasta Łuków i Stoczek Łukowski oraz gminy: Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska.
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków
tel: 25-798-5037
      25-798-4034
faks: 25-798-4477
email: lulk@praca.gov.pl www: lukow.praca.gov.pl
NIP: 825-14-34-906 REGON: 030294840
ePUAP: /puplukow/SkrytkaESP BIP: puplukow.bip.gov.pl
  eDoręczenia: AE:PL-21969-85746-FIHDS-24
 

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
Obsługa interesantów w godzinach 7.30 – 15.00.
Dyrektor PUP w Łukowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 14.30 - 16.00.
Kierownicy Działów przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.