Łuków, dn. 16.05.2023 r.
CAZ.U.553.13.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert w celu dokonania wyboru wykonawcy do organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn: „Dekorator wnętrz".TRYB WYBORU OFERTY: Zamówienie niepodlegające przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości niższej od kwoty 130 000 zł zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora w sprawie kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie wraz z załącznikiem nr 1.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia
pn: „Dekorator wnętrz" dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie. - Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): – 80000000 - 4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe.
- Zakres szkolenia: Zasady dekoracji wnętrz: dekorator wnętrz, zadania projektanta, regulamin projektowania i dekoracji wnętrz, zasady dekoracji wnętrz, planowanie przestrzeni, ergonomia we wnętrzu. Projektowanie przestrzenne: projekt, pomysł, inspiracja, budowa kompozycji, forma i estetyka, czytanie rysunków architektonicznych i posługiwanie się symbolami oznaczeń na rysunkach technicznych, funkcja we wnętrzu. Techniki, formy i metody dekoracji: elementy stałe i ruchome we wnętrzu, design, forma, kształt, styl we wnętrzach, dekoracje i dekorowanie. Kolor i faktura: teoria kolorów, oddziaływanie barw, kolor we wnętrzu, zasady łączenia barw,struktura, faktura, materiał. Światło i dekoracja wnętrz: elementy wyposażenia wnętrz, mebel, budowa, funkcja, przeznaczenie, akcesoria i dodatki we wnętrzu, oświetlenie, funkcja i rozplanowanie. Zasady dekoracji wnętrz: przestrzeń publiczna, techniki prezentacji projektu, wspomaganie komputerowe.
- Termin realizacji szkolenia: 30.06.2023 r.
- Miejsce realizacji szkolenia: Łuków.
- Czas trwania szkolenia musi obejmować 45 godzin zegarowych, w tym zajęcia teoretyczne, praktyczne oraz egzamin wewnętrzny. Wymiar godzinowy egzaminu wewnętrznego należy uwzględnić w Załączniku nr 3 ,,Program szkolenia" pkt. 8 ,,Plan nauczania".
- Zajęcia muszą być realizowane wg harmonogramu obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym godzina zegarowa zajęć liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, jednak dzień szkolenia nie może kończyć się przerwą.
- W cenie nie należy uwzględniać kosztów: badań lekarskich.
- Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikowi szkolenia:
- stanowiska na zajęciach teoretycznych i praktycznych,
- sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji programu szkolenia,
- co najmniej następujących materiałów dydaktycznych: notatnik, długopis, książka lub skrypt zgodny z tematyką szkolenia, dla uczestnika, które przejdą na jego własność po zakończeniu szkolenia. Materiały muszą być przekazane uczestnikowi szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia. Uczestnik musi pokwitować ich odbiór własnoręcznym podpisem,
- wykonywania zajęć z zachowaniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia,
- warunków prowadzenia zajęć zgodnych z wytycznymi Inspektora Sanitarnego,
- ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika szkolenia, wskazanego przez Zamawiającego, któremu: nie przysługuje prawo do stypendium lub przysługuje prawo do stypendium na podstawie art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, nie zwiększając całkowitego kosztu szkolenia.
- Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadzone były w warunkach spełniających przepisy BHP, posiadających zaplecze sanitarne.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył opiekuna szkolenia, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikiem szkolenia oraz Zamawiającym.
- Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizyt monitorujących szkolenie.
- Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą szkolenie.
- Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym, po zdaniu którego uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 667).
- Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia
- Dokumenty (podpisane przez osoby uprawnione), jakie winna zawierać oferta:
- Formularz ofertowy (wg wzoru Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego).
- Program szkolenia (wg wzoru Zał. Nr 3 do Zapytania ofertowego).
- Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry zaangażowanej w realizację zamówienia (wg wzoru Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego). Uwzględniane będzie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia. Uwzględniane będzie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
- Kopia Certyfikatu jakości usług potwierdzony za zgodność z oryginałem, jeżeli jednostka taki posiada.
- Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Pełnomocnictwo.
- Preliminarz kosztów.
- Oświadczenie.
- Miejsce oraz termin składania:
- Oferty składane są na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 14 Sekretariat – pokój nr 10, w terminie do dnia 23.05.2023 r. do godz. 15.30. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:30.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Powiatowego Urzędu Pracy (ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków) oraz opisane:
Odpowiedź na zaproszenie z dnia 16.05.2023 r. dotyczące usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn: „Dekorator wnętrz"
- Istotne informacje dotyczące oferty:
- Wybór oferty zostanie dokonany wg kryteriów określonych w załączniku nr 1 do Zarządzenia Dyrektora PUP w Łukowie w sprawie Kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
- Informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz, że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.
- Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie, bądź uzupełnienie treści oferty.
- Uzupełnieniu nie będą podlegać:
- podpis na załączniku nr 2 tj. Formularz ofertowy,
- dokumenty podlegające ocenie wg kryteriów określonych w załączniku nr 1 do Zarządzenia Dyrektora PUP w Łukowie w sprawie Kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
- W przypadku, gdy dwie oferty uzyskają taką samą ilość punktów, wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu:
- aktualny harmonogram szkolenia,
- umowę najmu bądź użyczenia sali, sprzętu, jeżeli Wykonawca będzie bazował na potencjale technicznym niebędącym jego własnością,
- Klauzula informacyjna
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie reprezentowanym przez Dyrektora Stanisława Pucha. Adres siedziby: ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków. Dane kontaktowe: tel: 25 798 50 37, fax. 25 798 50 37 wew. 210, e-mail: lulk@praca.gov.pl inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym urzędzie Pracy w Łukowie jest Pani Bożena Zachoszcz-Cabaj, kontakt: tel; 25 798 50 37 wew. 214 email: iod@lukow.praca.gov.pl*
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO celu związanym z postępowaniem o zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
- związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Ww. oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Program szkolenia.
- Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry zaangażowanej w realizację zamówienia.
- Projekt umowy.
- Zarządzenie Dyrektora w sprawie kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych
do przeprowadzenia szkoleń bezrobotnych i innych uprawnionych osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie wraz z załącznikiem nr 1. - Preliminarz kosztów.
- Oświadczenie.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Link do ogłoszenia w BIP