-
Załączniki
-
Dane z dowodów osobistych
Dane z dowodów osobistych.doc 30 KB
-
Zaświadczenie o wysokości zarobków dla poręczyciela
Zaświadczenie o wysokości zarobków dla poręczyciela.doc 28 KB
-
Rozliczenie wydatków związanych z podjęciem działalności gospodarczej EFS+
Rozliczenie wydatków związanych z podjęciem działalności gospodarczej EFS+.docx 94 KB
-
rozliczenie wydatków związanych z podjęciem działalności gospodarczej ALGOYRTM
rozliczenie wydatków związanych z podjęciem działalności gospodarczej ALGOYRTM.docx 53 KB
-
Wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 2025r.
Wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 2025r..doc 548 KB
-
Załącznik nr 11 - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Załącznik nr 11 - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 254 KB
-
Załącznik nr 11 - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (1)
Załącznik nr 11 - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx 62 KB
-
Zasady przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 2025r.
Zasady przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 2025r..doc 170 KB
Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej - Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Archiwum - Aktualności
Related Assets
Related Assets
Data publikacji: 14.02.2025r.
KOMUNIKAT
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu informuje, że od dnia 15.02.2025r. wstrzymuje przyjmowanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej. Liczba wniosków, która napłynęła do Urzędu przekroczyła ilość dofinansowań, które są planowane do udzielenia w ramach pierwszego naboru wniosków o środki na podjęcie działalności gospodarczej.
Data publikacji: 10.02.2025r.
UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!!
Wnioskodawco! Nie składaj dokumentów na drukach z poprzednich lat – pobierz nowe formularze na rok 2025
KOMUNIKAT - NABÓR ZAKOŃCZONY!!!
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu informuje, że w dniu 10.02.2025r. na urzędowej stronie internetowej zostały zamieszczone obowiązujące na rok 2025 „Zasady przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu" oraz dokumenty dot. ubiegania się o przedmiotowe środki.
Wobec powyższego tut. Urząd informuje, że przystępuje do pierwszego w bieżącym roku naboru wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej. W aktualnym naborze wniosków zachowując zasadę gospodarnego i racjonalnego wydatkowania środków publicznych Urząd udzieli 120 dofinansowań w kwocie do 31.000zł. Jednocześnie w dalszym okresie roku przewiduje się minimum dwa kolejne nabory wniosków, których terminy będą każdorazowo ogłaszane w gablotach informacyjnych i na stronie internetowej Urzędu.
Warunkiem ubiegania się o ww. pomoc jest:
-
aktualna rejestracja w tut. Urzędzie (jako osoba bezrobotna albo absolwent KIS/CIS albo opiekun osoby niepełnosprawnej)
-
zapoznanie się z Zasadami przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu i spełnianie warunków do otrzymania ww. środków (dostępne na stronie https://poznan.praca.gov.pl → Dla bezrobotnych i poszukujących pracy → Formy wsparcia → Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej)
-
złożenie dokumentacji wnioskowej (na formularzach obowiązujących w 2025r.) obejmującej następujące dokumenty (dostępne na stronie https://poznan.praca.gov.pl → Dla bezrobotnych i poszukujących pracy → Formy wsparcia → Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej)
- wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej - formularz wg. wzoru Urzędu;
- uzasadnienie planowanych zakupów ujętych w szczegółowej specyfikacji wydatków - formularz wg. wzoru Urzędu;
- przykładowe oferty handlowe;
- formularz Oświadczenia wnioskodawcy - formularz wg. wzoru Urzędu;
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - formularz wg. wzoru Urzędu;
- formularz Oświadczenia dotyczącego pożyczki w ramach Programu Pierwszy Biznes – Wsparcie w starcie II - formularz wg. wzoru Urzędu;
- plan przedsięwzięcia - formularz wg. wzoru Urzędu;
- dokument potwierdzający poziom wykształcenia;
- dokumenty dot. przygotowania do prowadzenia działalności w wybranym rodzaju;
- uprawnienia do wykonywania planowanej działalności jeśli wymagają tego przepisy prawa;
- deklaracje współpracy dot. planowanej działalności - formularz wg. wzoru Urzędu;
- dokument dot. lokalizacji planowanej działalności;
- formularz Oświadczenia nt. sytuacji majątkowej wnioskodawcy - formularz wg. wzoru Urzędu;
- dokumenty dot. zabezpieczenia zwrotu wnioskowanych środków - formularze wg. wzoru Urzędu;
- dokument dot. własności rachunku bankowego;
- inne dokumenty wskazane przez Urząd w zależności od rodzaju planowanej działalności gospodarczej, przeznaczenia wnioskowanych środków albo sytuacji wnioskodawcy.
Wnioski wraz z kompletem załączników niezbędnych do jego oceny będą przyjmowane:
- w formie papierowej w Kancelarii Urzędu pok. 104 (I piętro);
- w formie elektronicznej (wniosek złożony w formie elektronicznej powinien być opatrzony bezpiecznym podpisem kwalifikowalnym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym).
Ścieżka przygotowania i przesłania dokumentacji wnioskowej w formie elektronicznej:
- wydrukuj, wypełnij i podpisz wniosek i pozostałe dokumenty
- zeskanuj wniosek, pobrane dokumenty i pozostałe załączniki
- wybierz metodę przesłania dokumentacji
przez praca.gov.pl wejdź na stronę https://www.praca.gov.pl/eurzad/uslugi-elektroniczne/kreator-wnioskow/PSZ-PU > postępuj zgodnie z instrukcją > prześlij pismo PSZ-PU do urzędu a wniosek i pozostałą dokumentację dodaj jako załączniki do tego pisma lub
przez e-doręczenia wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/e-doreczenia > przejdź do swojej skrzynki > zaloguj się do usługi > postępuj zgodnie z instrukcją > prześlij wiadomość do urzędu a wniosek i pozostałą dokumentację dodaj jako załączniki do tego pisma lub
przez e-puap wejdź na https://epuap.gov.pl/wps/portal > zaloguj się > wybierz Sprawy ogóle Pisma do urzędu > w zakładce Pisma do Urzędu wybierz Pokaż więcej > wybierz Pismo ogólne do podmiotu publicznego > postępuj zgodnie z instrukcją > prześlij pismo ogólne do urzędu a wniosek i pozostałą dokumentację dodaj jako załączniki do tego pisma (UWAGA! nie korzystaj z Pisma ogólnego do podmiotu publicznego – stary wzór)
W procedurze oceny wniosków brane będą pod uwagę następujące kryteria:
- kolejność złożenia wniosku,
- kryteria oceny określone w ww. Zasadach.
Zachęcamy także do skorzystania z możliwości konsultacji przygotowanych dokumentów w Poznańskim Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości po wcześniejszym umówieniu się mailowo na adres: powp@poznan.praca.gov.pl albo telefonicznie pod numerem 61 8532186.
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
OGŁOSZENIE
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu informuje, iż 1 stycznia 2025r. weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2024r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz.U. poz. 1936). Rozporządzenie modyfikuje katalog kodów PKD i rozszerza go o nowe rodzaje działalności.
Nowa klasyfikacja PKD obowiązuje od 1 stycznia 2025 r. we wszystkich rejestrach publicznych, w tym w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Przedsiębiorcy, którzy rozpoczęli prowadzenie działalności gospodarczej przed 1 stycznia 2025 r. mają 2 lata na aktualizację kodów PKD przy czym, przy każdej zmianie wpisu, system CEIDG będzie wymagał dostosowania kodów PKD do nowej klasyfikacji PKD 2025.
Wobec powyższego osoby, które w roku 2024 uzyskały z tut. Urzędu środki na podjęcie działalności gospodarczej i będą dokonywać aktualizacji symboli PKD we wpisie do CEIDG zobowiązane są do poinformowania Urzędu o dokonanych zmianach w celu weryfikacji poprawności doboru PKD do rodzaju działalności, na które beneficjent otrzymał dofinasowanie.
Informacje w powyższej sprawie prosimy kierować na adres dotacje@poznan.praca.gov.pl
Link do załącznika do Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2024r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) zawierające klucze prześcia PKD 2007 - PKD 2025 znajdziesz tutaj: https://poznan.praca.gov.pl/documents/3215613/3248230/Aktualizacja%20PKD%20-%20klucze%20przej%C5%9Bcia%20z%202007%20na%202025/2d75b9a7-5bad-4fcb-b5a9-7c3ffd5c221d?t=1737465593533
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W POZNANIUw procesie świadczenia usług rynku pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod@poznan.praca.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z realizacją wniosku i umowy o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej tj.: wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu na podstawie art.6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w powyżej wskazanym celu, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
- podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
- podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa, tj. przez okres 10 lat (w przypadku dofinansowania udzielonego ze środków krajowych) albo 20 lat (w przypadku dofinansowania udzielonego ze środków europejskich)
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
- prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
- prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
- W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy. Przy czym podanie danych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania w rozumieniu Rozporządzenia
(Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz z zasadami archiwizacji).
Kontakt ze stanowiskiem ds. przedsiębiorczości:
telefon: 61 8345-684 (w godz. 8.00 - 14.00)
e-mail: dotacje@poznan.praca.gov.pl
telefon: 61 8345-684 (w godz. 8.00 - 14.00)
e-mail: dotacje@poznan.praca.gov.pl
-
Załączniki
-
Aktualizacja PKD - klucze przejścia z 2007 na 2025
Aktualizacja PKD - klucze przejścia z 2007 na 2025.pdf 8082 KB
-
Zasady przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 2025
Zasady przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.pdf 432 KB
-
Obowiązek informacyjny i promocyjny w zakresie EFS+
Obowiązek informacyjny i promocyjny w zakresie EFS+.pdf 607 KB
-
Karta oceny wniosku (dokument nie stanowi załącznika do wniosku o dofinansowanie)
Karta oceny wniosku.pdf 220 KB
-
Wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 2025
Wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.pdf 301 KB
-
Uzasadnienie planowanych zakupów ujętych w szczegółowej specyfikacji wydatków - załącznik do wniosku o dofinansowanie
Uzasadnienie planowanych zakupów ujętych w szczegółowej specyfikacji wydatków.docx 25 KB
-
Oświadczenie wnioskodawcy - załącznik do wniosku o dofinansowanie
Oświadczenie wnioskodawcy.pdf 160 KB
-
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - załącznik do wniosku o dofinansowanie
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 645 KB
-
Oświadczenie dot. pożyczki w ramach Programu Pierwszy Biznes - Wsparcie w starcie II - załącznik do wniosku o dofinansowanie
Oświadczenie dot. pożyczki w ramach Programu Pierwszy Biznes - Wsparcie w starcie II.pdf 135 KB
-
Oświadczenie na temat sytuacji majątkowej Wnioskodawcy - załącznik do wniosku o dofinansowanie
Oświadczenie na temat sytuacji majątkowej Wnioskodawcy.pdf 169 KB
-
Plan przedsięwzięcia - załącznik do wniosku o dofinansowanie
Plan przedsięwzięcia.docx 42 KB
-
Oświadczenie o działalności nierejestrowanej - załącznik do wniosku o dofinansowanie (opcjonalny)
Oświadczenie o działalności nierejestrowanej.pdf 164 KB
-
Deklaracja współpracy - wzory do wykorzystania
Deklaracja współpracy - wzory do wykorzystania.docx 20 KB
-
Informacja o formach zabezpieczenia (nie stanowi załącznika do wniosku o dofinansowanie)
Informacja o formach zabezpieczenia.pdf 149 KB
-
Oświadczenie na temat sytuacji majątkowej i zobowiązań Poręczyciela - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego)
Oświadczenie na temat sytuacji majątkowej i zobowiązań Poręczyciela.pdf 337 KB
-
Zaświadczenie o zarobkach poręczyciela - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego)
Zaświadczenie o zarobkach poręczyciela.pdf 169 KB
-
Oświadczenia poręczyciela prowadzącego działalność gospodarczą - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego)
Oświadczenia poręczyciela prowadzącego działalność gospodarczą.pdf 184 KB
-
Oświadczenia poręczyciela prowadzącego gospodarstwo rolne - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego)
Oświadczenia poręczyciela prowadzącego gospodarstwo rolne.pdf 179 KB
-
Oświadczenia poręczyciela który uzyskuje dochód z najmu (najem nie może być jedynym źródłem dochodu) - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego)
Oświadczenia poręczyciela który uzyskuje dochód z najmu.pdf 175 KB
-
Oświadczenie na temat sytuacji majątkowej i zobowiązań Poręczyciela (dotyczy osoby prawnej) - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego przez osobę prawną)
Oświadczenie na temat sytuacji majątkowej i zobowiązań Poręczyciela (dotyczy osoby prawnej).pdf 338 KB
-
Oświadczenia poręczyciela będącego osobą prawną o dochodach - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. poręczenia cywilnego i wekslowego przez osobę prawną)
Oświadczenia poręczyciela będącego osobą prawną o dochodach.pdf 181 KB
-
Oświadczenie o własności nieruchomości - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji)
Oświadczenie o własności nieruchomości.pdf 230 KB
-
Umowa użyczenia lokalu – wzór do wykorzystania (dot. sytuacji jeśli lokal należy tylko do jednego właściciela)
Umowa użyczenia lokalu (1 właściciel).docx 25 KB
-
Umowa użyczenia lokalu – wzór do wykorzystania (dot. sytuacji jeśli lokal należy do wielu właścicieli)
Umowa użyczenia lokalu (współwłasność).docx 26 KB
-
Zgoda współwłaściciela na użytkowanie lokalu na cele prowadzenia działalności gospodarczej przez wnioskodawcę
14 Zgoda współwłaściciela na użytkowanie lokalu na DG.pdf 111 KB
-
Oświadczenie o remoncie lokalu - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. sytuacji jeśli wnioskowane środki mają być przeznaczone na remont lokalu na działalność)
Oświadczenie o remoncie lokalu.pdf 191 KB
-
Oświadczenie w sprawie wymagań sanitarnych - załącznik do wniosku o dofinansowanie (dot. sytuacji jeśli wnioskowane środki mają być przeznaczone na działalność objętą nadzorem sanitarnym)
Oświadczenie w sprawie wymagań sanitarnych.pdf 163 KB
-
Zestawienie kwot brutto dot. wydatkowania z FP - formularz dot. rozliczenia otrzymanego dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku)
Zestawienie kwot brutto dot. wydatkowania z FP - formularz dot. rozliczenia otrzymanego dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku).docx 100 KB
-
Zestawienie kwot brutto dot. wydatkowania z EFS - formularz dot. rozliczenia otrzymanego dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku)
Zestawienie kwot brutto dot. wydatkowania z EFS - formularz dot. rozliczenia otrzymanego dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku).docx 532 KB
-
Oświadczenie osoby składającej rozliczenie dotyczące podatku VAT - załącznik do rozliczenia dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku)
Oświadczenie osoby składającej rozliczenie dotyczące podatku VAT - załącznik do rozliczenia dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku).doc 57 KB
-
Oświadczenie o odliczeniu lub uzyskaniu zwrotu podatku VAT dot. otrzymanego dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku) - dotyczy umów z 2023r.
Oświadczenie o odliczeniu lub uzyskaniu zwrotu podatku VAT dot. otrzymanego dofinansowania (dokument nie stanowi załącznika do wniosku) - dotyczy umów z 2023r..pdf 124 KB
-
Zakończenie umowy _Oświadczenie uczestnika projektu dot. podatku VAT (formularz dot. programu PO WER)
Zakończenie umowy _Oświadczenie uczestnika projektu dot. podatku VAT (formularz dot. programu PO WER).pdf 646 KB
-
Zakończenie umowy _Oświadczenie uczestnika projektu dot. podatku VAT (formularz dot. programu WRPO)
Zakończenie umowy _Oświadczenie uczestnika projektu dot. podatku VAT (formularz dot. programu WRPO).pdf 695 KB
-
Zakończenie umowy - Oświadczenie beneficjenta o prowadzeniu działalności (dokument wypełnia beneficjent który podjął zatrudnienie w okresie pandemii COVID)
Zakończenie umowy - Oświadczenie beneficjenta o prowadzeniu działalności (dokument wypełnia beneficjent który podjął zatrudnienie w okresie pandemii COVID).doc 27 KB
-
Zakończenie umowy - Oświadczenie beneficjenta o prowadzeniu działalności (dotyczy umów zawartych w 2024r.)
Zakończenie umowy - Oświadczenie beneficjenta o prowadzeniu działalności (dotyczy umów zawartych w 2024r.).doc 46 KB
Menu Display
- Aktualności urzędu
- Wsparcie dla powodzian
-
Rynek pracy - pomoc dla obywateli Ukrainy
- Zasady podejmowania pracy w Polsce przez obywateli Ukrainy
- Wsparcie dostępne w urzędzie pracy
- Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia
- Portale z ofertami pracy
- Praca w Polsce - portal rządowy
- Rady dla obywateli Ukrainy zainteresowanych pracą w Polsce
- Komunikat Komisji - Przyjmowanie osób uciekających przed wojną w Ukrainie
- Ochrona czasowa w Unii Europejskiej
- Zatrudnienie i zabezpieczenie społeczne uchodźców z Ukrainy w Unii Europejskiej
- Dostęp do rynku pracy w Unii Europejskiej dla obywateli Ukrainy
- Edukacja i praca w UE
- Portugalia dla Ukrainy
- Profil umiejętności i Europass CV
- Aplikacja mobilna ePraca
- Akty prawne
-
Programy aktywizacyjne i projekty urzędu
- Projekt: "Aktywizacja zawodowa - projekt PUP w Łukowie (I)
-
Archiwum - Programy i projekty
- Arch: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej..."
- Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej...(VI)"
- Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy...(V)"
- Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej...(VII)"
- Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy...(VI)
- Arch: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy..."
- Stawki, kwoty, wskaźniki
- Publikacje urzędu
- Strategie i dokumenty programowe
- Rejestry i bazy
- Instytucje rynku pracy
- Fundusze
- Powiatowa Rada Rynku Pracy
- Statystyki i analizy urzędu