Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
ogłasza nabór wniosków o refundację ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach:
ogłasza nabór wniosków o refundację ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach:
- projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (V)" Działanie 9.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020
Szczegółowe warunki rekrutacji uczestników w projekcie znajdują się na stronie internetowej urzędu w dokumencie: <kryteria RPO WL>
- projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (IV)" Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Szczegółowe warunki rekrutacji uczestników poniżej 30 roku życia w projekcie znajdują się na stronie internetowej urzędu w dokumencie: <kryteria PO WER>
- Programu Regionalnego Rozwój przedsiębiorczości II w województwie lubelskim
Uczestnikiem może być osoba zarejestrowana w PUP w Łukowie jako bezrobotna, dla której został ustalony II profil pomocy, bez względu na wiek
Wysokość refundacji na jedno stanowisko wynosi maksymalnie 23 000 zł.
Ze względu na wymagania projektów oraz założenia programu regionalnego, których uczestnikiem może być tylko osoba posiadająca status bezrobotnego na doposażone stanowisko nie będą mogły być skierowani poszukujący pracy opiekunowie osób niepełnosprawnych oraz poszukujący pracy absolwenci.
Ze względu na ograniczoną ilość środków na refundacje, do składania wniosków o refundację zapraszamy pracodawców, którzy w czasie trwania naboru wniosków o refundację kontynuują w PUP w Łukowie umowę o wyposażenie lub doposażenie nie więcej niż jednego stanowiska.
Aktualny druk wniosku o refundację wraz z obowiązującymi załącznikami znajdują się na stronie internetowej urzędu: lukow.praca.gov.pl pod ogłoszeniem o naborze
- Pracodawcy - przedsiębiorcy pobierają i wypełniają: "wniosek o refundację dla podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą " oraz "oświadczenie składane przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą wraz z formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis",
- Pracodawcy - rolnicy pobierają i wypełniają: "wniosek o refundację dla podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą" oraz "oświadczenie składane przez producenta rolnego",
- Pracodawcy - podmiot świadczący usługi rehabilitacyjne, który chce ubiegać się refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy związanego bezpośrednio ze świadczeniem usług rehabilitacyjnych dla dzieci niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania, w tym usług mobilnych proszeni są o zgłaszanie się po wniosek do pokoju 20 w PUP w Łukowie,
- Pracodawcy - żłobek lub klub dziecięcy prowadzony przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, o których mowa w przepisach o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 ubiegający się o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy związanego bezpośrednio ze sprawowaniem opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi lub prowadzeniem dla nich zajęć proszeni są o zgłaszanie się po wniosek do pokoju 20 w PUP w Łukowie.
Uwaga!!!
Łuków, dnia 08.03.2019 r. - Przed złożeniem wniosku prosimy o szczegółowe zapoznanie się z zasadami dokonywania refundacji oraz formami zabezpieczenia ewentualnego zwrotu refundacji zamieszczonymi na stronie internetowej urzędu: lukow.praca.gov.pl pod ogłoszeniem o naborze.
- Pracodawca może otrzymać refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia nie więcej niż dwóch stanowisk pracy, przy czym na każde stanowisko składamy oddzielny wniosek. Nie dopuszcza się łączenia stanowisk pracy np. ślusarz – tokarz, magazynier- kierowca, robotnik budowlany - kierowca itp.
- Wnioski złożone przez pracodawców, którzy nie wywiązali się z warunku zatrudnienia po zakończonych programach (stażach, bonach stażowych, pracach interwencyjnych, szkoleniach i innych formach wsparcia) finansowanych ze środków Funduszu Pracy będą rozpatrzone negatywnie.
- Przed złożeniem wniosku można zgłosić się do pokoju nr 20 (I piętro) w celu sprawdzenia jego kompletności.
- Przy rozpatrywaniu wniosków nie będzie brana pod uwagę kolejność składania wniosków.
- Wnioski złożone w innym terminie niż w/w będą rozpatrzone negatywnie (za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do sekretariatu PUP w Łukowie w godzinach jego urzędowania, a nie datę nadania przesyłki).
Dyrektor PUP w Łukowie
/-/ Stanisław Puch
/-/ Stanisław Puch